AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Fant en leilighet i går som jeg er interessert i, men ser at visningen er i dag! Det står ingenting i annonsen om man skal ringe først eller om det bare er å stille opp, og jeg er noob så jeg vet ikke hva som er vanlig. Noen? Anonymous poster hash: 38091...b55
Viktualia Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Dersom det er annonsert visning er det bare å stille opp, trenger ikke avtale.
Millimani Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Når det står i annonsen at det er visning på en bestemt dag og ett bestemt tidspunkt, så er det bare å møte opp ja. Da kan det være opptil flere som kommer samtidig. Ellers står det gjerne et telefonnummer i annonsen, og du kan ringe det hvis du vil komme på visning på et annet tidspunkt, eller hvis det er noe annet spesielt du lurer på.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Ok! Da stiller jeg bare på visning. Visningen er rett etter arbeidstid så ville egentlig ikke hatt tid til å ringe, så det er nok like greit. Et til spørsmål, tror dere det går fint at jeg tar med hunden min? Det står ikke spesifisert i annonsen om dyrehold er tillatt, noe jeg selvsagt må spørre om, men jeg har en liten chihuahua som ikke kan være alene enda. Anonymous poster hash: 38091...b55
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Det er litt på kanten å ta med hunden på visning, men må du så må du. Bær bikkja hele tiden så den ikke har noen uhell, og spørr megler pent om det er greit når du kommer på visningen. Forklar til megler at den ikke har lært å være hjemme alene enda. Anonymous poster hash: 273b2...785
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 Hvorfor skal du ta med hunden din? Nei, la den være hjemme eller i bilen eller et eller annet! Hunder har ingenting på visning å gjøre. Det er mulig at det vil være mange folk der og sannsynligheten for at noen er allergisk er derfor stor. Kan være allergikere som eier leilgheten nå og. Hvem har hunden når du er på jobb da? Anonymous poster hash: 69130...e2d 5
Gjest Solstråla88 Skrevet 9. mars 2015 #7 Skrevet 9. mars 2015 Ok! Da stiller jeg bare på visning. Visningen er rett etter arbeidstid så ville egentlig ikke hatt tid til å ringe, så det er nok like greit. Et til spørsmål, tror dere det går fint at jeg tar med hunden min? Det står ikke spesifisert i annonsen om dyrehold er tillatt, noe jeg selvsagt må spørre om, men jeg har en liten chihuahua som ikke kan være alene enda.Anonymous poster hash: 38091...b55 Hadde du hatt med hund på visning i mitt hjem hadde du måtte binde den fast ute. Jeg er nemlig veldig allergisk, Så jeg hadde blitt skikkelig syk om den var innendørs 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå