AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Har holdt på med en fyr en god stund nå, alt han sier og gjør viser at han har følelser for meg (som en kjæreste) og han har innrømt at han er forelska i meg. Men, han sier han ikke kan ha noe forhold nå, han er ikke klar. I det ene øyeblikket vil han flytte med meg og være ordentlig sammen, brått så tuller han det bort og er ikke klar. Han vil være sammen med meg, men han kan ikke. Har litt problemer med å skjønne hva han egentlig vil. Er det det som kan kalles forpliktelsesangst? noen med erfaring/synspunkter? Anonymous poster hash: d847a...e6a
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Jeg er sånn. Mange tror det er fordi jeg ikke er forelska nok osv. men det stemmer ikke. Jeg harbare vært ute ei vinternatt før og har litt angst for å innlede noe. Etter jeg gikk ifra exsamboer har jeg vært elstremt skeptisk selv om jeg har hatt lyst til å ta et " nytt" forhold videre.Anonymous poster hash: bc0ce...2f8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Kan godt skjønne forpliktelsesangst som en følge av dårlige erfaringer, det er jo da naturlig å være skeptisk til forhold! Men hva når man ikke har blitt såra på den måten? Anonymous poster hash: d847a...e6a
gjest 321 Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Jeg har det også tidvis sånn, og jeg har ikke blitt såra når det kommer til forhold. Jeg har derimot hatt en far som dro fra meg, hvilket har ført til at jeg har angst for avvisninger, og liker derfor ikke å gå inn i noe seriøst i fare for at det skal gå galt.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Kan godt skjønne forpliktelsesangst som en følge av dårlige erfaringer, det er jo da naturlig å være skeptisk til forhold! Men hva når man ikke har blitt såra på den måten? Anonymous poster hash: d847a...e6a Kan være flere grunner til det. Selvmord i nær relasjon, dårlig erfaring fra skillsmisse, foreldre som krangler mye igjennom oppveksten. Grunnene er mangeAnonymous poster hash: bc0ce...2f8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 Ikke klar=ikke interessert nok Menn vil ikke ha forhold, de vil bare ha samleie med flest mulig Anonymous poster hash: 5f116...cef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå