Gjest Madley Skrevet 15. august 2004 #1 Skrevet 15. august 2004 Dette er noe jeg har lurt på i ganske mange år, menaldri har fått meg til å spørre noen om. :oops: Men "alle" babyer får maltekstrakt i maten sin. Hvorfor??
Naima Skrevet 15. august 2004 #2 Skrevet 15. august 2004 Fordi at de gjerne får hard mage av morsmelkerstatningen og dette forebygger maltekstrakt
millemei Skrevet 17. august 2004 #3 Skrevet 17. august 2004 Jepp, det stemmer. Jeg tok en t-skje med malt i morsmelkerstatningen til min første sønn.. I begynnelsen va heller ikke jeg klar over dette.. og tok bare en gang i blant, noe som resulterte i en mareritt-dag med hyling...
Catlin Skrevet 17. august 2004 #4 Skrevet 17. august 2004 Vi brukte maltekstrakt i grøten den første tiden. De ble så innmarig harde i magen da vi skulle venne de til fast føde
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #5 Skrevet 17. august 2004 Jeg brukte maltekstrakt i grøten for smak, b-vitaminer og for magen
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #6 Skrevet 17. august 2004 Jeg laget melkeerstatning selv og hadde en skje i flasken. har det nå i brøddeig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå