Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har drevet med musikaler i rundt ti år, men har nå blitt for gammel for musikalgruppen min.

Det jeg da lurer på er om noen her vet om noe kor i Lillehammer og omeng det hadde vært mulig å bli medlem av? :)

Anonymous poster hash: 44556...046
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har drevet med musikaler i rundt ti år, men har nå blitt for gammel for musikalgruppen min.

Det jeg da lurer på er om noen her vet om noe kor i Lillehammer og omeng det hadde vært mulig å bli medlem av? :)

Du kan starte med å lete på Korforbundet sine hjemmesider. - jeg mener de deler inn geografisk, selv om selve nettsida virker gammel og litt tung.

AnonymBruker
Skrevet

Takk, skal sjekkes ut :)

Ts

Skrevet

Hei!

Er du skikkelig god kan du snuse på Collegium Vocale. Men de holder til på Hamar, så da blir det vel et stykke å pendle.

AnonymBruker
Skrevet

Bittelitt kortere er det å reise til Brumunddal, der Solheimkoret øver. De holder også høyt musikalsk nivå, og har et variert program.

Anonymous poster hash: fa804...ad1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...