AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Har alltid hatt lyst til å bli skuespiller, men er ganske sjenert så det er vel egentlig uaktuelt. Men i natt drømte jeg at jeg sto på scenen i et teater - totalt uforbredt! Jeg hadde ikke peiling på hva jeg skulle si, og det var så ubehagelig! I pausen fikk jeg skikkelig kick for å lære meg replikkene og gjøre det bra, men jeg fikk aldri tid fordi alle skulle prate med meg osv. haha Hva betyr egentlig dette? Skal sies at jeg skal ta eksamen i et fag jeg ikke er helt stødig i om et par måneder, hvis det har noe med saken og gjøre? Sjeldent jeg drømmer, så når jeg først gjør det filosoferer jeg veldig på hva det betyr!Anonymous poster hash: c9c89...834
MissAnema Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Har alltid hatt lyst til å bli skuespiller, men er ganske sjenert så det er vel egentlig uaktuelt. Men i natt drømte jeg at jeg sto på scenen i et teater - totalt uforbredt! Jeg hadde ikke peiling på hva jeg skulle si, og det var så ubehagelig! I pausen fikk jeg skikkelig kick for å lære meg replikkene og gjøre det bra, men jeg fikk aldri tid fordi alle skulle prate med meg osv. haha Hva betyr egentlig dette? Skal sies at jeg skal ta eksamen i et fag jeg ikke er helt stødig i om et par måneder, hvis det har noe med saken og gjøre? Sjeldent jeg drømmer, så når jeg først gjør det filosoferer jeg veldig på hva det betyr! Anonymous poster hash: c9c89...834 Du kan jo sjekke denne siden og se om du får noen svar http://www.droemmetydning.com/drommesymboler
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Det betyr at du har tenkt mye på å bli skuespiller. Hvis du har lyst til å prøve bør du se om det finnes en amatørteatergruppe der du bor. Anonymous poster hash: 36764...005
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå