AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Hei Vi skal til Hellas i sommer, og ser at flere av strendene er rullestein/stein/grov sand. Bør man bruke badesko?Anonymous poster hash: 12e34...da5
Gjest Thai clinch Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 (endret) Jeg ha ikke opplevd at sanden og sandbunnen i Hellas er såpass grov eller kantete at man trenger badesko. Men skal du skal dykke litt utenfor turiststranden eller i områder som ikke er "klargjort" er det en absolutt fordel. Man beveger seg uansett litt friere med badesko på, selv om det ser kanskje litt pinglete ut Endret 9. mars 2015 av Thai clinch
Hecubaa Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Det kommer helt an på hvor i Hellas du skal egentlig, det kan nærmest være et must på enkelte øyer men helt unødvendig på andre.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 Har ikke hatt behov for det på Skiathos Anonymous poster hash: 2042e...aff
elentari Skrevet 10. mars 2015 #5 Skrevet 10. mars 2015 Da jeg var i Platanias brukte jeg badesko. Var mye steiner og skjell på stranda.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har ikke brukt badesko der. Men har med flip flops ned til vannkanten om stranda er mørk og glovarm. Badesko får man kjøpt der, om det trengs Anonymous poster hash: f73fa...a34
Gjest Pet Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Jeg bruker badesko i Hellas, både pga steiner og at sanda blir veldig varm å gå på. Du får kjøpt badesko i strandsjappene, så det krever ikke så mye planlegging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå