Gå til innhold

Skolestart for meg i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spyr på meg! :kvalm: jetg griuer meg og kjenner ingen! URRH!

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet

Mange du skal gå sammen med tenker antageligvis det samme.

Er det en stor skole?

Gjest LoisLane
Skrevet

Sorry - glemte :trøste:

Og du - ikke spy på deg, da. :wink:

Skrevet

Du er ikke den eneste..

Sitter og gomler brødskive mens magen vrenger seg i frykt for skumle medstudenter! Herre, det er da tre år siden sist! :o

Skrevet

Da er vi to. Jeg begynner studiene i dag, de andre har kjent hverandre i noen år og så kommer jeg, helt ny i dag. UiO er stort, men det er under 40 på mitt semester, synes nesten det er verre enn når det var 700. :-? Jaja, vi overlever nok. :)

Gjest LoisLane
Skrevet

Åssen har det gått med dere ferskinger, da?

Skrevet

Det er ganske stort, tangen i kristiansand... skal møtes åp agder teater, i fjor var det flere hundre... og jeg blir kjørt inn til byen om 45 min, skal møte 12 og nå spyr jeg snart! :( :(

Takk for trøstehuer folkens de hjelperlitt men magen min sier BRÅÅÅÅAÅÅAÅAÅ det betyr "jeg gruer meg" tror jeg...

Skrevet
Det er ganske stort, tangen i kristiansand... skal møtes åp agder teater, i fjor var det flere hundre... og jeg blir kjørt inn til byen om 45 min, skal møte 12 og nå spyr jeg snart! :( :(

Takk for trøstehuer folkens de hjelperlitt men magen min sier BRÅÅÅÅAÅÅAÅAÅ det betyr "jeg gruer meg" tror jeg...

Dit skal jeg og :-?

Skrevet

Ojoj! Kanskje vi kan stalke hverandre! Eller tilogmed begynner i samme klasse! :o Da blir det flaut hvor mye teit jeg hr skrevet her :oops: :oops: og :oops: hehe

Skrevet

Hehe, skal se etter deg :D du vet jo ikke hvordan jeg ser ut :tunge1:

Skrevet

Jovisst gjør jeg det, du har rødt hår, grønn fiskehale og lilla bikinioverdel :)

Skrevet

:ler:

Jeg er fersking på onsdag, jeg..

Skrevet

Det gikk veldig bra, alle var kjempehyggelige. Det blir nok et knallhardt semester, men veldig interessant. Jeg kan vel ikke kalles fersking jeg da, har studert 3 år i England og tatt to eksamener på UiO for 4 år siden.

Skrevet

Er alltid litt ekkelt det der, men krysser det som er verdt å krysse og at alt går bedre enn det en frykter i starten ;)

Skrevet

Dette gikk bra! Mange raringer men det er jo jeg også! Tror jeg...

Skrevet

Haha, jeg så deg spidey :tunge1: fint skjørt du har forresten :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...