Dolly82 Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Jeg har aldri trodd at vekten kan stoppe opp om man spiser for lite, det har fungert supert før om jeg har ligget på 1200-1300 kalorier, men har aldri trent så mye som nå.. Jeg låg på 1200 kalorier og trente 4 ganger i uken gikk ned ca 3 kg til sammen de første 2 ukene men så stod det stille, Begynte å spise mer sist helg, tenkte det kan ikke gjøre noe verre enn det er, 1000 mindre enn jeg forbrant så noen ganger oppi 2000 kalorier og de fleste dager 14-1500 begynte sist helg og gikk litt opp først, men siden forrige mandag har jeg gått ned 1,4 kg:) Er veldig glad jeg har Fitbit charge hr så jeg kan se hvor mye jeg forbrenner til dagen:) Takk til dere som har sagt det jeg ikke ville tro på, at jeg spiste for lite... Det er nok mulig om man ikke trener men om man trener 4-5 ganger i uken bør vi nok spise mer 6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Det er mange ting man ikke vil tro på før man erfarer det selv. Jeg var en av dem som fortalte deg dette, men jeg visste egentlig at du måtte du måtte lære det på egen hånd. Det er mye god mat i "kamel", og så godt at du har funnet ut av det nå. Anonymous poster hash: 32535...fde 2
Dolly82 Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2015 Hehe, godt jeg kom fram til dette litt fort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå