AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Hei! Er en jente på 19 som vurderer å investere i vippe-extensions. Er av den typen som "må" sminke meg hver dag og liker å føle meg bra. (Altså jeg ser ikke ut som noen barbiedukke etter sminkingen.) Studerer et svært hardt studium, og slipper en del av dette "sminkestresset" om morgenen da i så fall. Dess mer tid jeg kan spare, dess bedre. Leser imidlertid at dette sliter veldig på vippene, men de vokser jo helt ut igjen etter noen måneder uansett, gjør de ikke? De blir ikke permanent ødelagte? Jeg betaler mindre i husleie enn de aller, aller fleste, og sånn sett har jeg jo råd til det. Får droppe de ekstra kaffe-lattene i kantina i stedet... Tenkte å høre med dere som har erfaring med dette: Er det verdt pengene? Var det deilig å stå opp og slippe å stå å søle med maskaraen i lange stunder? mvh. jålete student Anonymous poster hash: b86a4...a2a
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Hva med å heller farge vippene permanent? Det sparer dem, og gir omtrent samme resultat? Anonymous poster hash: 97a48...58d 1
Gjest Happyface87 Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Det gir ikke samme resultat å farge vippene. Ikke i det hele tatt. Vippeextensions er superfint, men jeg personlig klarer ikke bli vant til det. Jeg elsker å gni meg i øynene, men det kan jeg ikke når jeg har extensions. Det er og veldig stygt når de begynner å falle av, og det et jo veldig dyrt med påfyll. Vippene blir veldig slitt ja, og det tar sin tid før vippene blir sunne igjen. Mitt råd er faktisk å unngå extensions, for man blir helt hektet! Og når man slutter med det, eller når man må ta pause, føler man ser utrolig "grå mus".
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Du kan miste dine egne vipper ja, men de vokser forholdsvis fort ut igjen. Jeg synes ikke det var verdt pengene. Har prøvd to ganger. Noen av de falske vippene faller som regel av før de andre, og det ser bare veldig rart ut med "nakne" partier. Det må evt. ettefylles, men hvem gidder å besøke vippesalongen 3 ganger i mnd.? Dessuten synes jeg det ser fake ut på alle. Som sagt, ikke verdt det. Anonymous poster hash: 93d6a...215
Yzma Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 (endret) uff nei, dropp det. Vippene blir hullete og stygge, og om du er sånn som gnir deg litt eller ikke sover som prinsessen på erten så faller de av fort som fy. Hva med ett serum for vippeforlengning? Jeg har hørt at noen av de er helt fantastiske. Endret 9. mars 2015 av Gwynevere
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #7 Skrevet 9. mars 2015 Som noen over nevner her kan kanskje det å farge vippene mørkere være et alternativ? Vippeextensions er jo noe du hele tiden må stelle med for at det skal se pent ut. I tillegg kan man miste egne vipper om man ikke er forsiktig. Så klart vokser de tilbake, noe som jeg tror tar noen uker, men det er veldig mye styr for noe som egentlig skulle spare tid synes jeg da Eventuelt har jeg hørt at det også går an å ta permanent vippebøy i tillegg til farginga så får du jo samme effekten som maskara. Med mindre du har veldig korte vipper, da forstår jeg at det ikke kan sammenlignes med extensions... Anonymous poster hash: 5de06...02d
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #8 Skrevet 10. mars 2015 Å farge vippene gir ikke I NÆRHETEN av samme resultat som vippeextension. Å farge vippene gjør de verken tykkere eller lengre. Anonymous poster hash: c75d8...5cb
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #9 Skrevet 10. mars 2015 Det er bare så ufattelig stygt med vippe extension. Anonymous poster hash: 0ed99...af8 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #10 Skrevet 10. mars 2015 Det er bare så ufattelig stygt med vippe extension.Anonymous poster hash: 0ed99...af8 Nei, det er ufattelig fint Anonymous poster hash: c75d8...5cb 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #11 Skrevet 10. mars 2015 Jeg anbefaler det ikke, det er svindyrt om du ønsker å beholde de fine. De første dagene ser det nydelig ut men etter et par dager merker du at de mister sjarmen og trenger påfyll. Desstuten sliter det veldig på dine egne vipper, og er ikke verdt det hypet i det hele tatt. Hadde det ikke vært for at kjendier og bloggere får sponset behandlingen tror jeg aldri i verden de hadde investert i det selv heller, for det er absolutt ikke så fantastisk som folk får det til å virke. Hvis du allikevel ønsker en kjapp rutine om morgenen anbefaler jeg deg å investere i falske vipper og kvalitetslim. Jeg bruker det selv hver morgen, det går kjempe for og gir samme effekt som extensions ville gjort. Men jeg for min del har funnet mer ´natulige´ falske vipper og ikke de helt ekstreme, noe som gir et fantastisk resultat. Jeg anbefaler at du sjekker ut Red Cherry lashes på Ebay, veldig gode vipper til rimelig pris, og de har i alle fasonger og former. Anonymous poster hash: 57453...20f
PrinsesseNila Skrevet 10. mars 2015 #12 Skrevet 10. mars 2015 Viss du har råd til å betale 500-600 kr hver 3. uke (viss du er heldig hver 4.) - kjør på! Jeg elsket det, men synes det ble mye penger i lengden som jeg heller ønsket å bruke på andre ting
Hjertehåp Skrevet 10. mars 2015 #13 Skrevet 10. mars 2015 Jeg hadde det i høst og var kjempe fornøyd men hadde ikke tid til å fylle på så jeg sluttet. Begynt med en ny runde for et par uker siden på en frisørsalong som virket for billig til å være sant og det var det også. Kjempe dårlig jobb med fire og fem av mine vipper på en falsk og masse lim. Ikke nok med det så ble øyene mine veldig irritert og jeg mistet halvparten etter en dag. Fikk påfyll gratis og det samme skjedde igjen. Krevde penger tilbake og jeg satt igjen med dessverre korte naturlige vipper. Bruker nå stimulash serum maskara og eyeliner og håper dette blir bra. Hadde veldig god virkning av serumet sist gang. Til tross for denne dårlige opplevelsen så vil jg gjøre det igjen men på et mer seriøst sted og før en stor begivenhet. Ikke i hverdagen. Selv om man blir utrolig flott av det.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #14 Skrevet 11. mars 2015 Det er super fint (hvis det er gjort hos en som kan det) men det koster en del å holde de fine. Så hvis du er student, anbefaler jeg deg å ikke gjøre det. Har du penger, kjør på Anonymous poster hash: e064f...b57
Hjertehåp Skrevet 19. mars 2015 #15 Skrevet 19. mars 2015 Da har jeg lagt på vipper igjen selv om jeg sa til meg selv at jeg ikke skulle gjøre det før en stor anledning. Jeg greide rett og slett ikke å motstå. Fikk kjempe fine og tette vipper. Elsker de og det å stå opp på morgen bare ta meg en dusj og jeg er ferdig sminket. Elsker vippe extensions
esmer Skrevet 23. mars 2015 #16 Skrevet 23. mars 2015 Hørtes nesten ut som å lese om seg selv. Jeg går også et svært krevende studium, betaler mindre enn de fleste og elsker å dulle meg opp. Vippeextensions syns jeg ikke er verdt det. Jeg liker heller å bruke falske øyevipper. Når du har fått deg inn i det tar det 2 min., mye mindre enn mascara! De dagene jeg vet jeg skal sitte i lesesalen, tar jeg dem bare av eller lar vær å bruke dem. Det kan du jo ikke gjøre når du skaffer deg extensions
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå