Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En del brukere, noen er verre enn andre, spammer virkelig ned tråder med innlegg, istedenfor å multisitere. Beklager om noen mener det er en teit ting å lage egen tråd om, noen vil vel mene dette er å leke forumspoliti. Men det gjør forumopplevelsen bedre for alle om man orker å bruke denne fantastiske funksjonen. Det blir ryddigere å lese, trådene får bedre flyt, og man får samtidig svart på alle innleggene man vil svare på. Man MÅ ikke ha et eget innlegg for hver eneste lille ting man vil svare på.

Mens jeg er i gang så slår jeg også et slag for at man ikke trenger å sitere et hovedinnlegg i svaret sitt. Særlig ikke når hovedinnlegget er en meter langt, og man har tenkt å svare med en setning.

Anonymous poster hash: 0caa0...7f6
  • Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Multisitat fungerer dessverre ikke på mobil - og veldig mange av brukerne her bruker nok mobil (meg inkludert).

• Liker 2
Skrevet (endret)

Multisitat fungerer dessverre ikke på mobil - og veldig mange av brukerne her bruker nok mobil (meg inkludert).

Jeg vil gjerne få påpeke dette som blir sagt her.

Fordi jeg tror denne tråden var tiltenkt å korrigere nettopp brukere som meg.

Hvis noen kan forklare meg hvordan jeg multisiterer fra telefon over en server, så gjerne, slik at forumet ikke blir "spammet."

Spam er så vidt jeg vet en masse innlegg som ikke har med tråden å gjøre, og samme post mange ganger etter hverandre.

Noe jeg, blant andre, ikke bedriver.

Noen ganger vil man gjerne sitere HI, fordi det man svarer er nettopp på TS sitt spørsmål, og svaret man gir ikke har noe med innholdet til andre svar i tråden å gjøre.

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Skrevet

Det går an å endre forum utsende fra mobil til slik det ser ut på pc (nederst på siden) med mindre en har en veldig gammel mobil. Jeg skriver fra mobil hele tiden og har ingen problem med å multisitere, og jeg er helt enig med ts. Å se 9 innlegg etter hverandre fra samme person gjør ofte tråden uryddig.

samme når den første som svarer i en tråd siterer hi, gjerne et langt et. Når en er den første som svarer er det gitt at en svarer på hi

• Liker 3
Skrevet

Det går an å endre forum utsende fra mobil til slik det ser ut på pc (nederst på siden) med mindre en har en veldig gammel mobil. Jeg skriver fra mobil hele tiden og har ingen problem med å multisitere, og jeg er helt enig med ts. Å se 9 innlegg etter hverandre fra samme person gjør ofte tråden uryddig.

samme når den første som svarer i en tråd siterer hi, gjerne et langt et. Når en er den første som svarer er det gitt at en svarer på hi

Det går an ja, men jeg syns mobilversjonen er mye, mye bedre når man bruker mobil (med unntak av multisitat).

Skrevet

Multisitat bør absolut brukes når det er teknisk mulig og man skal svare flere samtidig. Siterer man lange innlegg, synes jeg det nesten alltid er en fordel å slette de delene man ikke svarer direkte på. En fordel med å sitere er også at den man svarer blir varslet, med mindre det er en AB (jeg tror ikke man blir varslet når man velger å være anonym – jeg har iallfall ikke blitt det de ytterst få gangene jeg har brukt anonymknappen og noen har sitert innlegget mitt).

• Liker 2
Skrevet

Men spamming blir det vel ikke

• Liker 1
Skrevet

Det går an ja, men jeg syns mobilversjonen er mye, mye bedre når man bruker mobil (med unntak av multisitat).

Men da er det fordi du synes det er bedre som gjør det, ikke at alle de som skriver fra mobil har problemer eller ikke får det til å fungere med å multisitere.

Skrevet

Men da er det fordi du synes det er bedre som gjør det, ikke at alle de som skriver fra mobil har problemer eller ikke får det til å fungere med å multisitere.

Selvfølgelig. Men det er helt greit at folk velger å bruke den layouten som de synes fungerer best på mobil, og da må nødvendigvis multisitat forsvinne hvis folk foretrekker mobillayouten, med mindre KG bestemmer seg for å få den funksjonen inn i mobilversjonen også.

Skrevet

Jeg bruker aldri multisitat, og det kommer jeg til å fortsette å ikke gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Og så dukker det opp ørten svar til deg i mellomtiden så er du like langt...

Anonymous poster hash: ce1dc...b74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...