Tique Skrevet 15. august 2004 #1 Skrevet 15. august 2004 Vi giftet oss for to år siden, og siden da har jeg lagt alle bryllupstelegrammene vi fikk i en pose i skapet. Det hadde jo imidertid vært litt fint å oppbevare disse i noe annet enn en plastpose... :o Noen som har noen gode forslag?
Tusenfryd Skrevet 16. august 2004 #2 Skrevet 16. august 2004 Vi har limt alle skriftlige ting i et album. - skriftlige svar på invitasjonen - kort i følge med gaver - kort som hilsener Hyggelig å ha, ryddig og greit.
Lullu Skrevet 16. august 2004 #3 Skrevet 16. august 2004 Vi skal også gjøre som Tusenfryd. Lime alt inn i et album. Kjekt å ha. Tenkte å kjøpe et stort album til gjestehilsener - bak der limer vi kortene fra gjester m.m.
Gjest MrsL Skrevet 16. august 2004 #4 Skrevet 16. august 2004 Jeg skal lage en scrapbook med alle disse tingene i tillegg til noen bilder og ting vi samlet fra bryllupsreisen vår.
Gjest Tex Skrevet 16. august 2004 #5 Skrevet 16. august 2004 Jeg har også allaget album, og satt alle kortene våre inn der. Veldig hyggelig å ha alle på et oversiktelig sted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå