AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Det er ti år siden vi holdt på, han var stormforelsket, jeg dumpa han fordi det ble for mye for meg på den tiden. Møtte han noen år senere, tok han med hjem og hadde sex (for første gang). Hørte ikke noe mere fra han etter det. Det er flere år siden nå, og nå er det han som har tatt kontakt med meg igjen. La meg til på facebook og småchatter litt. Er det skremmende om jeg går rett på sak og sier at jeg skulle ønske vi ble sammen? Hvordan kan jeg få han til å ville bli sammen med meg nå, etter jeg først dumpet han for ti år siden, og "kidnappet" han hjem for fem år siden og aldri hørte fra han igjen etter det, fram til nå...?? Anonymous poster hash: d3829...3e1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Bli sammen?! Herregud du kjenner han jo egentlig ikke., Anonymous poster hash: aad96...45d
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 eh vi hang sammen daglig i to år så kjenner han ganske godt... Anonymous poster hash: d3829...3e1
Hapa Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Det er ti år siden vi holdt på, han var stormforelsket, jeg dumpa han fordi det ble for mye for meg på den tiden. Møtte han noen år senere, tok han med hjem og hadde sex (for første gang). Hørte ikke noe mere fra han etter det. Det er flere år siden nå, og nå er det han som har tatt kontakt med meg igjen. La meg til på facebook og småchatter litt. Er det skremmende om jeg går rett på sak og sier at jeg skulle ønske vi ble sammen? Hvordan kan jeg få han til å ville bli sammen med meg nå, etter jeg først dumpet han for ti år siden, og "kidnappet" han hjem for fem år siden og aldri hørte fra han igjen etter det, fram til nå...?? Anonymous poster hash: d3829...3e1 Ikke tenk så mye, bare gjør det!! Hva er det verste som kan skje? At han avviser deg og det ikke blir noe forhold? Det er jo akkurat der du er i dag, så kjør på!!
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 Dette er romantisk jooo - kjør på sier jeg, hvis ikke vil du angre på at du ikke gjorde noe med saken! Skal gjøre det selv Anonymous poster hash: cf079...748
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #7 Skrevet 9. mars 2015 Men du vet jo egentlig ikke hvem han er i dag. Det er 10 år siden dere var gode venner. Jeg har selv to kjærester fra ungdomsskolen. Ene holdt jeg på med i 5 år, og andre var jeg god venn med i 2 år. 10 år etterpå så var han ene blitt rasist, g brydde seg bare om jakt. Han andre var blitt rusmisbruker. Men møt han, og heng sammen med han. Så finner du jo ut om du fortsatt vil ha han, og du skjønner vel om han vil ha deg og. Anonymous poster hash: a77e9...bef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå