AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Når jeg merker at en dame sender meg blikk på treningssenter eller i lesesal osv - hvordan kan jeg ta kontakt med hu? Og er det sikkert at hun ser på meg så ofte fordi hun er interessert? Anonymous poster hash: 74f32...f7c
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Du er et undertrykkende manssvin hvis du innbiller deg at hun vil noe bare fordi hun kaster et blikk på deg en gang i blant og smiler! Anonymous poster hash: 6cf55...3c0
YoyoMa Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Du er et undertrykkende manssvin hvis du innbiller deg at hun vil noe bare fordi hun kaster et blikk på deg en gang i blant og smiler! Anonymous poster hash: 6cf55...3c0 En gang i blant flere ganger i timen hver eneste gang vi er i nærheten av hverandre?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 Du er et undertrykkende manssvin hvis du innbiller deg at hun vil noe bare fordi hun kaster et blikk på deg en gang i blant og smiler! Anonymous poster hash: 6cf55...3c0 Cry me a river. Anonymous poster hash: 7f0aa...b8d 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Hadde prøvd å gått forbi og møtt blikket nærme. Følgt opp med hei mens jeg passerte, for så og følgt opp med å snu meg som om jeg tilfeldigvis kom på noe og spurt henne om noe. Tatt samtalene videre derfra. Anonymous poster hash: da0eb...f5c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 Dersom hun ser på deg ofte er det stor sannsynlighet for at hun er interessert i deg. Det er hvertfall det jeg gjør med de jeg er interessert i. Kast et blikk tilbake til henne, og dersom dere får blikkontakt så smiler du til henne. Så får du se hvordan hun reagerer. Deretter kan du begynne å hilse på henne og smile dersom du skulle støte på henne i gangen. Dersom du er ekstra tøff tar du initiativ til en samtale. Anonymous poster hash: 5ae96...069
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #7 Skrevet 9. mars 2015 Se tilbake og smil. Etter en stund kan du si hei neste gang du går forbi henne. Anonymous poster hash: 09a66...8c5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #8 Skrevet 9. mars 2015 Anbefaler at du tar med deg en megafon uansett hvor du drar. Så nestegang noen ser på deg,så drar du den opp og roper "DU! DU SOM SÅ PÅ MEG NÅ NETTOPP. JA, DU JA. HEI!" Eller så kan du smile tilbake. Om hun virker veldig veldig inviterende i kroppspråk og fortsetter å se på deg, så gå bort og snakk til henne :-) Anonymous poster hash: 5f2c2...b66
Gjest Frank Slade Skrevet 9. mars 2015 #9 Skrevet 9. mars 2015 Jeg liker å bruke det situasjonen har å tilby, men har for eksempel sagt ting som dette i slike situasjoner... "Hey! Du kan ikke bare å gå rundt og smile og si hei til meg uten å stoppe og snakke med meg." "Jeg la merke til at du så på meg, så jeg tenkte jeg kunne komme bort og introdusere meg selv." Jeg flørter, smiler og er leken. Veldig viktig. For nybegynnere, ville jeg kanskje gått for en mer nøytral tilnærming. Faktisk kan det være vel så bra, ettersom det legger mindre press på henne. Jeg tilpasser meg jenta, situasjonen og min egen sinnstemning. Det viktigste er å åpne kjeften, noe menn flest ikke har baller til. Kunne skrevet eksempler på ting jeg har gjort i hele kveld, men nå skal jeg spise kveldsmat. En gang så jeg en jente jeg hadde sett på lesesalen på et busstopp. Da gikk jeg bare bort og sa at jeg så et kjent ansikt og tenkte jeg burde komme og introdusere meg selv. Og jada, hun hadde på seg ørepropper og var egentlig 'opptatt' (en vanlig unnskyldning) men det stoppet ikke meg. Vi har blitt kjent siden. Utrolig enkelt og utrolig forfriskende. Jeg elsker jenter!
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #10 Skrevet 9. mars 2015 En gang i blant flere ganger i timen hver eneste gang vi er i nærheten av hverandre? Er det en eller flere det er snakk om? Og er det den/de samme på lesesalen og treningssenteret som sender deg disse blikkene? Anonymous poster hash: 9afc9...269
YoyoMa Skrevet 9. mars 2015 #11 Skrevet 9. mars 2015 Er det en eller flere det er snakk om? Og er det den/de samme på lesesalen og treningssenteret som sender deg disse blikkene? Anonymous poster hash: 9afc9...269 På treningssenteret er det to jenter, og på lesesalen er det en.
WubWub Skrevet 9. mars 2015 #12 Skrevet 9. mars 2015 Om noen titter på meg gjentatte ganger får jeg helt noia å tror jeg har blitt avslørt/gjennomskuet. Så det er ikke sikkert hu ser på deg av interresse, kanskje hu har sett gjennom deg å avslørt hvem du egentlig er. 1
Adhara Skrevet 10. mars 2015 #14 Skrevet 10. mars 2015 Ryddet for oppfordring til lovbrudd. irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #15 Skrevet 10. mars 2015 Jeg takler ikke menn som sier de er flørtende og leken. Hele opplegget roper sexdesperat!Anonymous poster hash: e21b9...372 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #16 Skrevet 10. mars 2015 Jeg liker å bruke det situasjonen har å tilby, men har for eksempel sagt ting som dette i slike situasjoner... "Hey! Du kan ikke bare å gå rundt og smile og si hei til meg uten å stoppe og snakke med meg." Så kleint. Føler dette er så arrogant. Jeg får totalt avsmak når noen sier noe liknende til meg. Anonymous poster hash: 5ae96...069 3
Gjest Frank Slade Skrevet 10. mars 2015 #17 Skrevet 10. mars 2015 Jeg takler ikke menn som sier de er flørtende og leken. Hele opplegget roper sexdesperat!Anonymous poster hash: e21b9...372 Så kleint. Føler dette er så arrogant. Jeg får totalt avsmak når noen sier noe liknende til meg. Anonymous poster hash: 5ae96...069 Dere burde prøve å forlate PC-en av og til og faktisk møte menn. Jeg forholder meg til de positive reaksjonene jeg får fra jenter jeg snakker med, men om dere vil ha en selvhøytidelig og seriøs mann som er stiv som en stokk, så finnes det nok av de i dette landet. 1
julie90 Skrevet 10. mars 2015 #18 Skrevet 10. mars 2015 Jeg synes generelt det er hyggelig når menn tar kontakt Tenker ikke på deg som en ekkel gris av den grunn. Jeg synes du bare skal gå bort og slå av en prat jeg. Liker utadvente mennesker.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #19 Skrevet 10. mars 2015 Dere burde prøve å forlate PC-en av og til og faktisk møte menn. Jeg forholder meg til de positive reaksjonene jeg får fra jenter jeg snakker med, men om dere vil ha en selvhøytidelig og seriøs mann som er stiv som en stokk, så finnes det nok av de i dette landet. Hva behager? Hva får deg til å tro at jeg ikke møter menn? Fordi jeg er på KG? Det er jo du også. Heldigvis finnes det annet å velge mellom enn selvhøytidelige menn eller arrogante menn. Jeg velger ingen av disse, men jeg har ikke noen problemer med å finne meg en morsom, hyggelig og sjarmerende type. Veldig lite sjarmerende at du tyr til personangrep med en gang noen ikke liker sjekkemetoden din. Anonymous poster hash: 5ae96...069 1
Gjest Frank Slade Skrevet 10. mars 2015 #20 Skrevet 10. mars 2015 Hva behager? Hva får deg til å tro at jeg ikke møter menn? Fordi jeg er på KG? Det er jo du også. Heldigvis finnes det annet å velge mellom enn selvhøytidelige menn eller arrogante menn. Jeg velger ingen av disse, men jeg har ikke noen problemer med å finne meg en morsom, hyggelig og sjarmerende type. Ikke gå helt i forsvarsmodus nå, vennen. Jeg synes bare det var en urettferdig karakteristikk og det kunne få meg til å undres på om du bare innbilte deg denne replikken i hodet ditt eller om noen faktisk har sagt noe lignende. Selve fremtoningen min i en slik situasjon er humoristisk. Når jeg og en jente har sagt hei til hverandre flere ganger uten å snakke med hverandre, så ser jeg ikke at dette skal være så forferdelig arrogant eller noe som skulle gi avsmak. I så fall er det ikke en jente jeg har interesse av å være sammen med uansett. Arrogant er jeg nok, men følte ikke at det var helt presist i denne sammenheng. Veldig lite sjarmerende at du tyr til personangrep med en gang noen ikke liker sjekkemetoden din. I tilfelle du ikke fikk det med deg, så var det du som tydde til personangrep. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå