Gå til innhold

Hvordan møte menn hvis man ikke orker nettdating?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I løpet av kvelden har jeg opprettet og slettet to profiler på datingsider.

Jeg har prøvd det før også, det funke rbare ikke for meg. jeg syns alle fyrene ligner idioter eller konemisshandlere, det er bare noe med menn som prøver å være fristende som ikke tenner meg. De er villige til nesten hva som helst for å få oppmerksomhet, og jeg blir bombadert av brev som går"hei, du ser søt ut, hva".....etterfulgt av et idiotisk spørsmål for å få samtalen igang. Ja, jeg er enig med deg, hva skal man eller gjøre? jeg har desverre ikke svaret, jeg vet bare at jeg blir kvalm av hele greia.

Så hvordan møtte man hverandre før? Nå er der ingen single menn i min omgangskrets, så ingenting å hente der...heller ingen på min arbeidsplass...hmm..

Anonymous poster hash: 04144...c5b
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alt med nettdating er oppkonstruert, overfladisk og falskt

dessverre. Får også en litt aversjon mot å melde meg på

siden jeg har litt inntrykk av at det kryr med tullinger der inne

som har dette som siste utvei. Bunnsopet mao.

Anonymous poster hash: 186c2...bec
  • Liker 2
Skrevet

Synes nettdating er kjempemorsomt, jeg. Finnes veldig mange kjekke og spennende mennesker der! :danse: Men det er vel lettest å møte noen via Tinder vil jeg tro?

AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva, jeg er helt enig. Er utrolig mye rart på nettdatingsteder. Tinder og, er jo bare desperate tullinger der. Som er ute etter å tømme seg. Æsj ass.

Hva er dine interesser ts? Jeg kom til å tenke på slike pubquizer, der må det jo være fint å treffe menn :) Eller hvis du drar på en gruppetur eller noe. Veit ikke jeg ass, sliter med det der sjæl. Møter mannfolk jeg men de stikker jo bare av så..

Anonymous poster hash: 154e4...c74
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes nettdating er kjempemorsomt, jeg. Finnes veldig mange kjekke og spennende mennesker der! :danse: Men det er vel lettest å møte noen via Tinder vil jeg tro?

Tinder=kåte griser

Skrevet

Fra en manns ståsted må jeg innrømme at jeg ikke helt ser problemet med at noen sender deg ei melding med "Hei, du var søt....blabla..." Har sendt flere selv. Er ikke det en bra måte å komme i kontakt med menn på da? Ja det er mye søppel å pløye seg gjennom, men det er jo bare å ta tida til hjelp til man finner noe skikkelig.

Skrevet

Tinder=kåte griser

Noen er det, men de aller fleste er jo det på byen og, så hva er forskjellen? :vetikke: Du snakker jo bare med dem du synes er tiltrekkende, og det er mange av dem på Tinder :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva, jeg er helt enig. Er utrolig mye rart på nettdatingsteder. Tinder og, er jo bare desperate tullinger der. Som er ute etter å tømme seg. Æsj ass.

Hva er dine interesser ts? Jeg kom til å tenke på slike pubquizer, der må det jo være fint å treffe menn :) Eller hvis du drar på en gruppetur eller noe. Veit ikke jeg ass, sliter med det der sjæl. Møter mannfolk jeg men de stikker jo bare av så..

Hvis de stikker av, så er det vel deg det er noe galt med? Hvis du gang på gang ikke klarer holde på en mann, uansett hvem det er, så er det ikke bare de det er noe galt med. Eller så går du etter feil type menn. Prøv å feilsøk litt og finn ut hva som kan være problemet.

Anonymous poster hash: e1ff4...814

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis de stikker av, så er det vel deg det er noe galt med? Hvis du gang på gang ikke klarer holde på en mann, uansett hvem det er, så er det ikke bare de det er noe galt med. Eller så går du etter feil type menn. Prøv å feilsøk litt og finn ut hva som kan være problemet.

Du behøver ikke være frekk!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på det samme selv ts.

Jeg er voksen, men hvor treffer man menn? Vurderer å gå på kaféer alene fremover. Sånn rundt 16-17 tida? Kan det være noe? Bor i en stor by.

Har aldri hatt lyt til å mld meg inn på nettdating, vet at det ikke er noe for meg. Ødelegger den spenningen det kan være å møre noen, med å være på ei nettdatingside.

Tar gjerne imot tips! Jeg er kresen. Mannen kan og godt være yngre enn meg. Jeg har liten erfaring med menn, fordi jeg alltid har lett etter den rette. Men nå ønsker jeg bare å møte forksjellige menn , se hva det bringer, men orker ikke ons og sånt. Bruker lang tid før jeg vet har sex med noen. Må være følelser involvert.

Anonymous poster hash: fde0e...8f5
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen er det, men de aller fleste er jo det på byen og, så hva er forskjellen? :vetikke: Du snakker jo bare med dem du synes er tiltrekkende, og det er mange av dem på Tinder :laugh:

Vel det er ikke så sjarmerende å få melding med "Pule?" på Tinder. Fryktelig lite sjarmerende faktisk.

• Liker 3
Skrevet

Vel det er ikke så sjarmerende å få melding med "Pule?" på Tinder. Fryktelig lite sjarmerende faktisk.

Men da svarer du jo bare ikke. Ser ikke helt problemet?

AnonymBruker
Skrevet

Men da svarer du jo bare ikke. Ser ikke helt problemet?

Nå har jeg slettet appen for jeg syns den strider imot min moral. Men skjønner ikke hvordan folk kan finne seriøse menn på Tinder. Jeg får bare teite meldinger om sex og slikt.

• Liker 2
Skrevet

Nå har jeg slettet appen for jeg syns den strider imot min moral. Men skjønner ikke hvordan folk kan finne seriøse menn på Tinder. Jeg får bare teite meldinger om sex og slikt.

Jeg får mange hyggelige meldinger der, er mange jeg chatter med som er åpne for forhold. Selv om jeg ikke helt er det... :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får mange hyggelige meldinger der, er mange jeg chatter med som er åpne for forhold. Selv om jeg ikke helt er det... :fnise:

Skriver de med en gang at de vil ha noe seriøst?

Skrevet

Beste er jo å møte noen i dagliglivet. På butikken,på cafe,på bussholdeplassen etc. Det må bare være litt naturlig og ikke påtatt eller innøvd når man kontakter norn.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.<br />God å høre jeg ikke er den eneste som ikke velter meg i datingprofiler, har fått inntrykk av at det er sånn de fleste finner noen. Alle kjærestene jeg har hatt har jeg kjent en stund før vi ble kjærester, de ha vært venner av venninner eller, en fra skolen eller venner av en vennindes kjæreste osv.. jeg har aldri blitt sammen med noen som bare jeg kjenner, eller som jeg ikke har møtt gjennom andre. Og det har jo vært en slags trygghet at flere vet at han ikke er en massemorder eller tulling (for det meste)<br />Men nå blir jeg alså nødt til å finne ham selv.. jeg er alså ikke typen som tør å sjekke opp noen på ICA liksom.. eller på en cafe for den del..da må jeg heller sitte der å smile helt til han kommer bort haha!! Og på byen har jeg heller ikk funne noe spennende. De er jo så drita før de tør å snakke... sukk, må vel få meg noen maskuline hobbyer...

Anonymous poster hash: 04144...c5b

AnonymBruker
Skrevet

På nettdatingsider må man ha tålmodighet. Gud, hvor mange tullinger jeg har skrevet med på sånne plasser. Men jeg var heldig til slutt. Fant han jeg nå er lykkelig gift med etter å ha vært på sider som Match, Møteplassen og Sukker i perioder over noen år.

Mitt tips er å avtale en date og treffes raskt om du finner en som kan være interessant. For det er veldig få personer man får kjemi med.... og bruker man lang tid på å bli kjent gjennom skriving først, kaster man bort masse tid på frosker som aldri blir prinser ;)

Anonymous poster hash: 2ef74...5b0

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på det samme selv ts.

Jeg er voksen, men hvor treffer man menn? Vurderer å gå på kaféer alene fremover. Sånn rundt 16-17 tida? Kan det være noe? Bor i en stor by.

Har aldri hatt lyt til å mld meg inn på nettdating, vet at det ikke er noe for meg. Ødelegger den spenningen det kan være å møre noen, med å være på ei nettdatingside.

Tar gjerne imot tips! Jeg er kresen. Mannen kan og godt være yngre enn meg. Jeg har liten erfaring med menn, fordi jeg alltid har lett etter den rette. Men nå ønsker jeg bare å møte forksjellige menn , se hva det bringer, men orker ikke ons og sånt. Bruker lang tid før jeg vet har sex med noen. Må være følelser involvert.

Greit du er kresen, men hva har du å tilby en mann når det finnes mindre kresne kvinner der ute som gjerne vil ha seg tidlig om de finner tonen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Greit du er kresen, men hva har du å tilby en mann når det finnes mindre kresne kvinner der ute som gjerne vil ha seg tidlig om de finner tonen?

Da tenker jeg at du eller han/de som du beskriver, ikke er mannen for meg. Mannen jeg vil ha, skal ha tålmodighet til å vente på meg. Hvis han ikke har det, får han ta hun som legger seg ned etter noen få dater. Så slipper jeg å bruke mer tid på han! Jeg er selekriv, og ønsker en selektiv mann selv. De du beskriver er ikke det, så greit for meg.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...