Gjest Diva i.i. Skrevet 15. august 2004 #1 Del Skrevet 15. august 2004 Hvor kan jeg få dette ? Mulig temaet har vært oppe før, men jeg har ikke tid til å lete gjennom tråder Før var det politistasjoner som kunne bidra, men de har visst ikke dette tilbudet lenger. Bibliotek ? Posten ? Kopisentre ? Jeg skal sjekke gulesider, men om noen vet om noen i Oslo/Bærum, så er det fint om dere deler det med meg Noen "hete" tips ? Takknemlig for svar På forhånd tusen takk :D D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. august 2004 #2 Del Skrevet 15. august 2004 Posten har sluttet å gjøre denne jobben. Men jeg vet at folk har fått fikset det hos politiet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naima Skrevet 15. august 2004 #3 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg har brukt å ta med meg orginalen til itervju og bett dem ta kopi selv slik at da vet at de får en ekte og ikke selv laget atest.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 15. august 2004 #4 Del Skrevet 15. august 2004 Allkopi i Parkveien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. august 2004 #5 Del Skrevet 15. august 2004 http://www.barum.folkebibl.no/voksenavd/tjenester.html Ser man det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 15. august 2004 #6 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg har gjort det på trygdekontoret, og hos politiet.Du kan få "rett Kopi" hos alle offentlige kontorer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 15. august 2004 #7 Del Skrevet 15. august 2004 Gikk til Allkopi, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva i.i. Skrevet 15. august 2004 #8 Del Skrevet 15. august 2004 Tusen takk skal dere ha, alle sammen :D P.S : Naima, det er forhåpentligvis litt knotete å lage et vitnemål selv, så jeg tror nok de tror meg på jobbintervju Dessuten skal attester ofte legges ved søknader, og jeg sender selvfølgelig ikke originaler. - Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå