AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Jeg har gått rundt 12 km i dag, synes du det er passe mengde? Anonymous poster hash: 6aaff...c53
Wonderbitch Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Det er sikkert en fin mengde det:-) Jeg får vondt i bena hvis jeg går mer enn 15 000 skritt dag etter dag så prøver å holde meg under 10 000 hehe. Synes det er vanskelig å kombinere jogging flere ganger i uken med mye gåing og vanlig styrketrening som inkluderer bena. Stakkars, når skal de få hvile?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Det er sikkert en fin mengde det:-) Jeg får vondt i bena hvis jeg går mer enn 15 000 skritt dag etter dag så prøver å holde meg under 10 000 hehe. Synes det er vanskelig å kombinere jogging flere ganger i uken med mye gåing og vanlig styrketrening som inkluderer bena. Stakkars, når skal de få hvile? Husk at du bryter ned ved hjelp av trening. I hvileperiodene bygger du opp muskulaturen. Så det er viktig at du også hviler beina og ikke kjører styrke på dem dagen etter en intervall feks :-)Anonymous poster hash: 25147...c91 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #5 Skrevet 8. mars 2015 Mininum 10 000 skritt anbefales per dag. er det ca en halv time? Anonymous poster hash: 3c3c1...445
Tabris Skrevet 8. mars 2015 #6 Skrevet 8. mars 2015 (endret) er det ca en halv time? Anonymous poster hash: 3c3c1...445 Nei, det er alle skrittene i løpet av en dag. Hvor lang tid det tar, og hvor mange km det er, kommer jo an på din skrittlengde og gangfart. Edit: Jeg er lav med kort skrittlengde. På en stillesittende dag når jeg 10 000 skritt når jeg går en tur med hunden som er på litt under 3 km (samt resten av skrittene jeg tar den dagen). Så i dag har jeg gått 10 000 skritt, og det er litt over 7 km for meg. Men jeg har som sagt kort skrittlengde. Endret 8. mars 2015 av Tabris 1
fresia Skrevet 10. mars 2015 #7 Skrevet 10. mars 2015 noen som har en skritteller å anbefale? hadde vært gøy og fått litt oversikt :-) gjerne en billig en!
Ingvilddd Skrevet 10. mars 2015 #8 Skrevet 10. mars 2015 noen som har en skritteller å anbefale? hadde vært gøy og fått litt oversikt :-) gjerne en billig en! Har du ikke smarttelefon som har skritteller? Kanskje ikke helt nøyaktig, men sånn omtrentlig i alle fall
fresia Skrevet 10. mars 2015 #9 Skrevet 10. mars 2015 Har du ikke smarttelefon som har skritteller? Kanskje ikke helt nøyaktig, men sånn omtrentlig i alle fall det har jeg ikke tenkt på en gang. må vel laste ned en app da, for ligger vel ikke inne fra før? takk for svar :-)
Ingvilddd Skrevet 10. mars 2015 #10 Skrevet 10. mars 2015 det har jeg ikke tenkt på en gang. må vel laste ned en app da, for ligger vel ikke inne fra før? takk for svar :-) Da jeg oppdaterte min iPhone 5s, var det med en app i oppdateringen som heter "Helse" (hvit logo med rosa hjerte på). Denne er en del av telefonen, og går ikke an å slette. Denne appen teller både skritt og beregner gå- og løpedistanse. Dersom du ikke har den, finnes det helt sikkert mange gode skritteller-apper som du kan laste ned
MissPierce Skrevet 10. mars 2015 #11 Skrevet 10. mars 2015 Har du ikke smarttelefon som har skritteller? Kanskje ikke helt nøyaktig, men sånn omtrentlig i alle fall Jeg har en sånn app på min Samsung, og den viser absolutt ikke riktig :/ Hadde en vanlig teller i bukselinningen, og den viste 20231 skritt, mens appen viste 10546. Med tanke på hvor langt vi gikk vet jeg at appen var feil.
Ingvilddd Skrevet 10. mars 2015 #12 Skrevet 10. mars 2015 Jeg har en sånn app på min Samsung, og den viser absolutt ikke riktig :/ Hadde en vanlig teller i bukselinningen, og den viste 20231 skritt, mens appen viste 10546. Med tanke på hvor langt vi gikk vet jeg at appen var feil. Som jeg sa, så er vel ikke telleren på mobilen helt nøyaktig. Men ut i fra hvor mye aktivitet jeg har vært i en dag, så synes jeg den anslår ganske bra, særlig på gå- og løpedistanse. Da regner jeg med at antall skritt ikke er helt på jordet, heller. Men jeg er ikke opptatt av å vite akkurat hvor mange skritt jeg går, bare sånn omtrentlig synes jeg er morsomt å se noen ganger
MissPierce Skrevet 10. mars 2015 #13 Skrevet 10. mars 2015 Som jeg sa, så er vel ikke telleren på mobilen helt nøyaktig. Men ut i fra hvor mye aktivitet jeg har vært i en dag, så synes jeg den anslår ganske bra, særlig på gå- og løpedistanse. Da regner jeg med at antall skritt ikke er helt på jordet, heller. Men jeg er ikke opptatt av å vite akkurat hvor mange skritt jeg går, bare sånn omtrentlig synes jeg er morsomt å se noen ganger Ser den Men synes nesten 10.000,- forskjell er veldig mye feil. Bruker kun den ordentlige skritt telleren på tur.
Ingvilddd Skrevet 10. mars 2015 #14 Skrevet 10. mars 2015 Ser den Men synes nesten 10.000,- forskjell er veldig mye feil. Bruker kun den ordentlige skritt telleren på tur. Ja, det synes jeg også! Kjæresten min har Samsung, og skrittelleren hans der er nesten helt lik med en annen skritteller han har. Så hva som er riktig og ikke, er vanskelig og si…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå