AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Har vært gravid ørten ganger, men mistet alle - både sent og tidlig. Nå har vi slått oss til ro med at vi kanskje ikke blir foreldre, og om noen måneder gifter vi oss. Jeg kan ikke bruke hormonprevensjon, og tåler ikke kondom, og vi har hoppet av i svingen (noen minutter før den krappe svingen også faktisk). Nå er jeg seks dager på overtid. Tok en el-test nettopp, og det kom en svak strek nummer to. Vil legge til at det bare var en halvtime fra forrige toalettbesøk før jeg tok el-testen jeg hadde liggende. Normalt sett, når jeg er langt unna el, kommer det ingen strek nummer to i det hele tatt. Nå kom det altså en svak en, på utvannet kveldsurin. Spørsmålet er altså; hvor sterk må streken på el-testen være hvis den reagerer på HCG? Sender for øvrig babystøv over til alle dere som VIL ha barn, og krysser fingre for tanta i morgen. P.s. På grunn av giftemål, kjole og dill, har jeg slanket meg fem kilo de siste seks ukene. Kan dette utsette mensen? Bmi er på 22.Anonymous poster hash: fe025...4bb
Gjest Vevila Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Den må jo nesten være positiv, dvs like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Ville kjøpt noen billigtester fra nettet så du har.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Den må jo nesten være positiv, dvs like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Ville kjøpt noen billigtester fra nettet så du har. Er billigtest jeg har. Løp opp og kikket på den nå, og selv om det er over tiden så ser den omtrent slik ut som den gjør når jeg har påvist el via blodprøve (har aldri hatt to like streker, eller en som er sterkere, men blitt gravid allikevel). Og aldri i verden om streken har vært så tydelig så langt unna el som den er nå. Uff. Nå er jeg deppa. Har vært gjennom så mange skuffelser, dødfødsel og aborter. NÅ liksom - nå som alt var greit. Jeg har endelig fått dreis på vektnedgang, bryllup står til sommeren, og vi har booket tur på DET hotellet (for første og eneste gangen i vårt liv). Alderen tatt i betraktning er det 40% sjanse for abort. Med forhistorien min sikkert 60. Blir jo bare tull dette. Kan ikke fly engang Sorry syting, men dette er første gang jeg kanskje er gravid hvor jeg er utrolig lei meg. Anonymous poster hash: fe025...4bb
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Min lege (gyn.) hadde aldri hørt at EL-tester slo ut på hcg, hvis det kan være til trøst for deg. Jeg var i litt lignende situasjon som deg da jg ble gravid m førstemann. Gråt og gråt de første ukene etter at jeg fant det ut, men så kom gleden over graviditeten sakte men sikkert, og det ble et flott svangerskap! Håper det samme skjer m deg.Anonymous poster hash: c9b08...df9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå