AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Frokost: 1,5 dl havregryn med 2 dl lettmelk og 1 dl vann + 3 ss sukkerfri blåbærsyltetøy Lunsj: eple Middag: 4 middelstore poteter, 2 kokt ørretfileer, agurksalat og kanskje 3-4 ss rømme Kveldsmat: enten havregryn eller 2 brødskiver med sukkerfri blåbærsyltetøy Hva synes du om det jeg har spist i dag, noe du synes jeg burde gjort annerledes? prøver å bli flinkere til å spise sunnere Anonymous poster hash: 8fa13...d80
Gjest Runforit Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Savner mer proteiner og fett. PS: eple er snacks ikke lunsj... 1
skruf Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Tror jeg ville ha byttet ut noen av potetene med grønnsaker. F.eks to poteter og to store biter brokkoli. Lite grønnsaker i dagens matinntak. Ville også ha byttet ut syltetøyet på skiva med noe annet, f.eks makrell i tomat, moset avokado, skinke... Personlig så ville jeg heller ha spist grove knekkebrød enn brødskiver. 1
strawberry Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 Ikke rart du spiser fire (!!) poteter til middag når du ikke har spist lunsj. Vil heller anbefale deg å spise noe skikkelig til lunsj slik at du ikke får så stort behov for karbohydrater ved middagstid.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #5 Skrevet 8. mars 2015 Ikke rart du spiser fire (!!) poteter til middag når du ikke har spist lunsj. Vil heller anbefale deg å spise noe skikkelig til lunsj slik at du ikke får så stort behov for karbohydrater ved middagstid. Pleier ikke å spise 4 poteter, vanligvis 1 potet eller en halv var på restaurant og det smakte sååå godt Anonymous poster hash: 8fa13...d80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå