Gå til innhold

Hva synes du om det jeg har spist i dag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Frokost: 1,5 dl havregryn med 2 dl lettmelk og 1 dl vann + 3 ss sukkerfri blåbærsyltetøy
Lunsj: eple

Middag: 4 middelstore poteter, 2 kokt ørretfileer, agurksalat og kanskje 3-4 ss rømme

Kveldsmat: enten havregryn eller 2 brødskiver med sukkerfri blåbærsyltetøy

Hva synes du om det jeg har spist i dag, noe du synes jeg burde gjort annerledes? prøver å bli flinkere til å spise sunnere

Anonymous poster hash: 8fa13...d80
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Savner mer proteiner og fett.

PS: eple er snacks ikke lunsj...

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg ville ha byttet ut noen av potetene med grønnsaker. F.eks to poteter og to store biter brokkoli. Lite grønnsaker i dagens matinntak.

Ville også ha byttet ut syltetøyet på skiva med noe annet, f.eks makrell i tomat, moset avokado, skinke...

Personlig så ville jeg heller ha spist grove knekkebrød enn brødskiver.

• Liker 1
Skrevet

Ikke rart du spiser fire (!!) poteter til middag når du ikke har spist lunsj. Vil heller anbefale deg å spise noe skikkelig til lunsj slik at du ikke får så stort behov for karbohydrater ved middagstid.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart du spiser fire (!!) poteter til middag når du ikke har spist lunsj. Vil heller anbefale deg å spise noe skikkelig til lunsj slik at du ikke får så stort behov for karbohydrater ved middagstid.

Pleier ikke å spise 4 poteter, vanligvis 1 potet eller en halv :vetikke: var på restaurant og det smakte sååå godt

Anonymous poster hash: 8fa13...d80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...