AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Jeg følte jeg skulle begynne med å følge FLYlady for endelig å få litt orden her. Meldte meg på email-lista, men herregud... hun spammer jo ned med email! Bare siden i går er det nesten 30 uleste email fra FLYlady? Hvordan i all verden kan dette være effektivt, man må jo bruke all tiden på å lese de forbanna mailene, føler jeg ikke får gjort annet? Reklamen og skryten fra forumbrukerne her sier jo ikke noe om dette? Anonymous poster hash: 00de2...a87
Hu i Svingen Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Lenge siden jeg var en flybaby, men etter at rutinene og permen var på plass og fungerte leste jeg kun den daglige mailen med Kellys mission (dagens oppgave).
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Du må gå på innstillinger og kun motta en om dagen.Anonymous poster hash: f658a...bcb 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Du må gå på innstillinger og kun motta en om dagen.Anonymous poster hash: f658a...bcb Takk, hvor i all verden gjør jeg det? Anonymous poster hash: 00de2...a87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå