PaperFlower Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Skal lage middag nå men så ser jeg på pakken jeg har kjøpt (aldri prøvd det før) at det bare står steketid for grilling eller varmluftsovn. Problemet er at jeg ikke har varmluftsovn. Jeg har en grillfunksjon på ovnen, men usikker på om det er det samme som står beskrevet på pakken, da det er bilde av en faktisk grill på pakken. Noen som vet hva slags grader og steketid fra varmluftsovn blir til vanlig ovn? Her er bilde av baksiden (ikke mitt bilde, og det er på dansk/svensk vel og merke): http://www.grillsportverein.de/forum/attachments/img_4556-jpg.520470/ Hvordan skal jeg steke denne da? Eller blir det ikke mat på oss idag?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Ville satt det på samme varme som varmluftsovn og noe lengre tid om den ble satt inn på kald ovn. Poenget er å få det varmt. Kjøttet er jo stekt fra før.Anonymous poster hash: 8828a...312
PaperFlower Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2015 Tusen takk for svar! Vi skal prøve på det.
Brunhilde Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 20-25 grader høyere temperatur enn på varmluft. Det går helt fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå