Gå til innhold

Mye mas etter kun en date, mister interessen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på en date, det var jo hyggelig og vi ble enige om å treffes igjen, men i ettertid så er det blitt et veldig kjør med meldinger og snaps hele tiden, får jo ikke fred. Så nå har jeg mistet interessen, men hvordan bør jeg legge dette fram? Møte han en gang til eller bare skrive at jeg ikke er interessert lenger?

Anonymous poster hash: 7b7a1...e26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt.Jeg mister fort interessen om det blir mye mas og meldinger i hytt og pine.

Hvis du er sikker på at interessen er helt borte og ikke vil date ham mer,ville jeg fortalt ham det skriftlig. Dere har bare vært på 1 date,og slik jeg ser det trenger man ikke møtes irl mer da.Problemet med slike intense og masete folk er jo at de ofte blir enda mer slitsomme om man treffer dem igjen for å snakke ut...De tar ikke ting til seg.Derfor synes jeg det alltid er best å gi skriftlig beskjed,og evt.blokkere dem hvis de fortsetter å mase.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skriv det som det er - at det er utrolig usjarmerende med masete personer.

Anonymous poster hash: 92914...46a
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde dette vært mannen i ditt liv hadde du elsket all oppmerksomheten :).

Anonymous poster hash: 60fce...e40
  • Liker 2
Gjest Frank Slade
Skrevet

Ikke all oppmerksomhet er bra oppmerksomhet, så jeg er uenig.

:)

• Liker 3
Gjest Mythic
Skrevet

Anonymous poster hash: 60fce...e40

Hvis man er allergisk mot mas, får ikke dette blitt mannen i hennes liv, uansett ;) Folk som blir ekstremt intense etter veldig kort tid, er enten fullstendig desperate og nærmest umulig å bli kvitt, eller så går de like fort lei. Opp som ei løve og ned som en skinnfell. Det er min erfaring. Ingen av delene er særlig sjarmerende, og de sager i grunnen av greina de sitter på.

Snakk med han og si at du synes det er hyggelig med kontakt, men at det blir litt for mye. Da vil du garantert få en reaksjon, og den reaksjonen vil gi deg en pekepinn på hva slags type han er. Hvis han blir fornærmet og snurt, er det greit å finne ut at dette nok ikke fungerer. Tar han selvkritikk og roer seg pent ned, er jo det et godt tegn.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare si at han maser litt mye da og spør om han eller dere kan trappe ned kontakten til å snakke sammen 2-3 dager i uken eller noe?

Anonymous poster hash: 53082...663

AnonymBruker
Skrevet

Har det sånn med en fyr jeg også nå. Har møttes én gang, og når jeg sjekket mobilen har jeg ofte fem nye meldinger fra ham. Tror det er best å bare sende melding og si fra, jeg. Også slutte å svare. Det må de da tåle. Etter én date skylder man dem ikke en laang forklaring face-to-face.

Anonymous poster hash: 60832...f8c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har det sånn med en fyr jeg også nå. Har møttes én gang, og når jeg sjekket mobilen har jeg ofte fem nye meldinger fra ham. Tror det er best å bare sende melding og si fra, jeg. Også slutte å svare. Det må de da tåle. Etter én date skylder man dem ikke en laang forklaring face-to-face.

Anonymous poster hash: 60832...f8c

Av ren nyskjerrighet: Hvor mange dates synes du og andre her det kan det gå før man bør møtes face to face for å avbryte kontakten pga.mye masing?Er det ok å sende melding selv etter 3-4 dates f.eks?

Anonymous poster hash: 0180c...d04

AnonymBruker
Skrevet

Av ren nyskjerrighet: Hvor mange dates synes du og andre her det kan det gå før man bør møtes face to face for å avbryte kontakten pga.mye masing?Er det ok å sende melding selv etter 3-4 dates f.eks?

Anonymous poster hash: 0180c...d04

Med mindre man har blitt offisielt sammen så tenker jeg at det går fint an å avslutte på sms. Det er jo en real drittsekk-metode å ende ting på og gjør det mye enklere for den forsmådde å komme seg over tapet.

Anonymous poster hash: 61ec6...831

• Liker 1
Skrevet

Med mindre man har blitt offisielt sammen så tenker jeg at det går fint an å avslutte på sms. Det er jo en real drittsekk-metode å ende ting på og gjør det mye enklere for den forsmådde å komme seg over tapet.

Anonymous poster hash: 61ec6...831

Var på en date, det var jo hyggelig og vi ble enige om å treffes igjen, men i ettertid så er det blitt et veldig kjør med meldinger og snaps hele tiden, får jo ikke fred. Så nå har jeg mistet interessen, men hvordan bør jeg legge dette fram? Møte han en gang til eller bare skrive at jeg ikke er interessert lenger?

Anonymous poster hash: 7b7a1...e26

Etter en date tenker jeg at jeg det er greit å si fra at man ikke er interessert lenger. Jeg synes hvertfall det er greiest å si fra så fort man vet at man ikke er interessert lenger!

Men jeg må si jeg kjenner meg igjen...

Jeg er den andre partneren, har møtt en fyr, og begge har egentlig gitt utrykk for gjensidig interesse. Men jeg også kan ha fort for å sende meldinger mer enn jeg kanskje bør. Han her er en distre fyr og er ikke en som skriver mye så jeg har prøvd å ikke virke masete.

Nå har det blitt stille fra han, og jeg mistenker at han har mistet interessen selvom han ikke har sagt noe om det. Har veldig lyst å sende melding, men har lovet meg selv å ikke gjøre det mer nå før jeg hører fra han. Det er rart med det når man er veldig interessert selv. Da il man jo snakke sammen mye og møtes ofte.

Skrevet

Du kan gjerne si fra at han maser, sånn at han kanskje lærer til neste gang. Menn som maser er utrolig turnoff!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig hatt en sånn...muligens enda litt ekstremt. Det ble nemlig ALTFOR mye mas før vi rakk å møtes. Jeg avlyste daten og skyldte på sykdom. Han maser og maser. "håper du blir bedre til fredag så vi kan treffes". Hmm..vi har da ikke avtalt fredag!!!! Han er kjempekjekk, men jeg mistet interessen rimelig fort gitt.

Anonymous poster hash: d888e...fa5

Skrevet

Jeg har nylig hatt en sånn...muligens enda litt ekstremt. Det ble nemlig ALTFOR mye mas før vi rakk å møtes. Jeg avlyste daten og skyldte på sykdom. Han maser og maser. "håper du blir bedre til fredag så vi kan treffes". Hmm..vi har da ikke avtalt fredag!!!! Han er kjempekjekk, men jeg mistet interessen rimelig fort gitt.

Da synes jeg kanskje du skal si med en gang at du ikke er interesserrt, at det ble for mye for deg!

AnonymBruker
Skrevet

Da synes jeg kanskje du skal si med en gang at du ikke er interesserrt, at det ble for mye for deg!

Problemet er at jeg hater å såre folk. Og føler vel ikke at jeg skylder han så mye. Han har null EQ. Har bare sluttet å svare...og skrevet at jeg er for opptatt fremover. Jadda.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan definerer dere mas? Vil dere si at et par meldinger hver 3.-4. dag er mye?

Anonymous poster hash: bf42d...69d
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan definerer dere mas? Vil dere si at et par meldinger hver 3.-4. dag er mye?

Altså det kommer jo helt an på om det er fin kommunikasjon imellom eller ei. Om det bare er du som sender tre meldinger før han/hun svarer så vil jeg si at det er MAS.

Skrevet

jeg dater en mann nå som jeg faktisk møtte i forrige uke, vi har snakket sammen eller vært sammen hver dag etter det. når man liker den andre personen syntes jeg personlig at det er greit med masse oppmerksomhet. Selv om jeg føler akkurat nå at det er deilig med litt tid for seg selv, føler jeg må oppleve noe vi kan snakke om før jeg kan treffe han igjen..

Skrevet (endret)

Nei hver 3-4.dag er greit.

Endret av Sandie
Gjest Nanna87
Skrevet

Skjønner godt hva du mener. Jeg er selv slik at jeg ser på mas og mange meldinger som turn off, spesielt i starten.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg fortalt han dette slik at han kan bli bedre til neste gang, eller at han skjerper seg angående maset til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...