kaleidoskop Skrevet 8. mars 2015 #1 Del Skrevet 8. mars 2015 Jeg skal i bryllup, som gjest. Men jeg finner ingen kjole å ha på meg, så nå tenkte jeg at det kanskje kunne vært noe å få sydd en kjole til meg selv. Hvor i all verden får jeg gjort dette? Hva søker jeg på på nett? Jeg ønsker ikke å bestille noe fra Kina, det er fint om det er noen som holder til i Oslo eller området så jeg kan besøke dem og de tar mine mål. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blosa Skrevet 8. mars 2015 #2 Del Skrevet 8. mars 2015 Hvis du googler skredder Oslo, så finner du flere 😉 ellers er det flere på Etsy som syr som ikke er Kina 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Del Skrevet 8. mars 2015 kanskje du finner noen på epla? Anonymous poster hash: fa5ec...270 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 8. mars 2015 #4 Del Skrevet 8. mars 2015 Her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 8. mars 2015 kanskje du finner noen på epla? Anonymous poster hash: fa5ec...270 Vet du, jeg har faktisk kontaktet to stk på Epla i forrige uke, men ingen av dem har svart meg... Så ikke så god butikk de driver der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #6 Del Skrevet 8. mars 2015 Her da? Takk, skal sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå