Gå til innhold

hater søndagsettermiddager..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ca rundt nå, søndag ettermiddag, begynner jeg å grue meg veldig til mandag og ny uke på jobb.. Helgen går altfor fort.

Resten av søndagen går med til dette. Dette kan jo ikke være normalt eller sunt?

Anonymous poster hash: cffe8...6ef
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme her.

Anonymous poster hash: 2bb1a...6bf

AnonymBruker
Skrevet

føler at det er noe grunnleggende galt, når man tenker på den måten. Kan jo ikke gå et helt arbeidsliv og kaste vekk hele søndagen på å grue meg til mandag og arbeidsuken

• Liker 1
Skrevet

Haha, jeg kjenner litt igjen følelsen men til gjengjeld er det o'lykke når klokka er fire på fredag så det går egentlig opp i opp for min del.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker faktisk mandager bedre enn søndager. Da er uken i gang og ting går som regel bedre enn jeg trodde søndag kveld. Nå har jeg ikke lenger en jobb jeg gruer meg veldig til, men kjenner fortsatt på den kjipe søndagsfølelsen selv om den ikke er like sterk lenger.

Anonymous poster hash: ea6f5...e19
Skrevet

Kjenner litt på den selv, men det er bare fordi jeg har alt for mye. Det blir bedre med tiden, da håper jeg at dette blir borte :)

Har du mulighet til å jobbe mindre TS? Slik at du får én dag ekstra helg?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syner søndager er kjedelige. Gleder meg alltid til ny uke, jeg:) Liker å ha litt å drive med. Hyggelig å se folk igjen. Liker at det er litt liv rundt meg.

Anonymous poster hash: 5e595...923
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syner søndager er kjedelige. Gleder meg alltid til ny uke, jeg:) Liker å ha litt å drive med. Hyggelig å se folk igjen. Liker at det er litt liv rundt meg.

Anonymous poster hash: 5e595...923

virker fantastisk å ha det sånn

Føler meg aldri så deppa som når klokka ringer mandag morgen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri i livet om jeg hadde ødelagt min dyrebare søndag med å grue meg til mandag.

Men utpå kvelden kan det av og til bli litt sånn panisk "åh herregud nå må jeg passe på å kose meg før helvetet begynner igjen i morra tidlig".

Anonymous poster hash: ab648...c13
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var yngre hadde jeg også en periode hvor jeg hatet søndager og gruet meg til å gå på skolen, det var nok mest fordi jeg ble mobbet veldig mye på den tiden. Har ikke vært slik senere

Anonymous poster hash: 17a0b...718
AnonymBruker
Skrevet

Know the feeeling, men det blir bedre.

Anonymous poster hash: 4d4a0...88c
AnonymBruker
Skrevet

Samme her! Gruer meg til hverdagen og jobbingen setter inn

Anonymous poster hash: 1a31d...4e8
Skrevet

ca rundt nå, søndag ettermiddag, begynner jeg å grue meg veldig til mandag og ny uke på jobb.. Helgen går altfor fort.

Resten av søndagen går med til dette. Dette kan jo ikke være normalt eller sunt?

Vil si at dette er normalt. I mine yngre dager hatet jeg søndager. Men i dag, så er søndag en fin dag. Ut på tur med kone og barn og plutselig er mandagen der igjen og en ny uke. Livet er flott.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Om du gruer deg til mandag fordi du skal på jobb, så må du søke på andre type jobber! Det er ikke bra om man har det så elendig på jobben at man mistrives der.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lærer, så hver eneste søndag ettermiddag/kveld går med til å forberede jobb på mandag.

Heldig dere som "bare" kan gå rundt og tenke på jobben.

Anonymous poster hash: 3e89a...3d0

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg er lærer, så hver eneste søndag ettermiddag/kveld går med til å forberede jobb på mandag.

Heldig dere som "bare" kan gå rundt og tenke på jobben.

Anonymous poster hash: 3e89a...3d0

Du har valgt yrket ditt selv. Det er ikke synd på deg. Vær glad for at du har en jobb.

AnonymBruker
Skrevet

Know the feeeling, men det blir bedre.

Anonymous poster hash: 4d4a0...88c

Når blir det bedre tenker du?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...