Gå til innhold

Tegn på at jenter er interessert på byen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da tenker jeg før man begynner å prate sammen.

Hvilke tegn gir dere jenter til gutter dere synes er kjekk/interessant på byen?

Ett jeg tror jeg har lagt merke til, er at dere plasserer dere i nærheten og er på en måte "tilgjengelig". Stemmer det?

Anonymous poster hash: 9448b...a36
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle jenter jeg kjenner søker blikkkontakt og smiler, og noen blir sikkert så å se vekk men fortsette å smile om du ser på dem. Jenter flest er mye mer diskret når de sjekker enn menn. Ikke at det ikke finnes unntak, bevares, bare det jeg har lagt merke til i min vennekrets.

Anonymous poster hash: dca1a...2ea
Gjest Frank Slade
Skrevet

Ett jeg tror jeg har lagt merke til, er at dere plasserer dere i nærheten og er på en måte "tilgjengelig". Stemmer det?

Stemmer veldig bra. Et annet eksempel er om hun fortsetter å gå forbi deg flere ganger enn hun må, kun for å gi deg mulighet til å enkelt ta kontakt (hun tør ikke selv).

En gang så jeg en jente som hadde kjøpt en øl i baren og var på vei bort, men når hun så meg, stoppet hun plutselig opp og ble stående i baren med mobiltelefonen sin. Gikk bort og snakket med henne, noe hun ble glad for.

Det eneste du trenger å huske på er at jenter generelt er usikre, så jo mer interesserte de er, jo mindre direkte kan tegnene være. De som regelrett flørter er ikke nødvendigvis interessert i annet enn bekreftelse fra et bredt utvalg menn, så ikke la deg lure av det. I min verden er alle jenter interessert i meg uansett, så jeg er mest fokusert på om jeg ser noen jeg er interessert i.

:)

Skrevet

1) Jenter som kjeder seg.

2) Jenter som danser for å få oppmerksomhet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste jenter vil, som skrevet over her, gjøre seg tilgjengelige og kanskje sende et flørtende blikk eller to før de rødmer smilende og ser bort. Noe sånt er iallfall min erfaring.

Jeg pleier imidlertid å være mer direkte. Setter blikket i dem, når jeg får øyekontakt smiler jeg innbydende og holder blikket såpass lenge at det ikke levner tvil om min interesse. Virker de interessert tilbake kan jeg fint gå bort selv om ikke de kommer til meg. Om mannfolka vil ha en stille, sjenert jente som rødmer og fniser bare de ser på henne er jeg ikke rett jente for dem uansett. :laugh:

Og selv om jeg er nokså direkte, tar jeg ikke kontakt med menn selv med mindre jeg faktisk er interessert. Hva jeg er interessert i kommer dog litt an på humøret og ikke minst promillen. I mitt tilfelle handler det iallfall ikke om å få bekreftelse fra en masse menn - tvert imot vil jeg ha noen som har litt substans, og dermed tar jeg gjerne initiativet selv dersom jeg ser en mann som virker kul.

Anonymous poster hash: ce654...032
Gjest tomasjj
Skrevet

De gjør seg tilgjengelig ved å stille seg I nærheten av deg, ofte uten å si noe.

De venter på at du skal.

Skrevet

De leter etter øyekontakten.

Men når den er etablert, har du det travelt. Hvis du er et halvt sekund for sen med å gjøre noe, så stempler hun deg arrogant eller tafatt, alt etter ditt kroppsspråk og hennes fordommer, og døra er stengt for alltid.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...