AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Eh, hva er dette for noe? Var på ute på byen i går og begynte å flørte litt med en jente. Plutselig tar hun frem mobiltelefonen og spør om jeg kan skrive inn telefonnummeret mitt. Jeg ble noe paff, så jeg skrev det inn uten å tenke meg om, men når begynte dette å bli en greie? Anonymous poster hash: 01cee...bda
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Kanskje når du begynte å dusje og pusse tenna? Anonymous poster hash: 16308...ddb 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Hørtes ut som ei selvsikker jente ja Til en annen gang, skriv feil tlf nr hvis du ikke er interessert Anonymous poster hash: 289f6...3a4 4
Hapa Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 Hørtes ut som ei selvsikker jente ja Til en annen gang, skriv feil tlf nr hvis du ikke er interessert Anonymous poster hash: 289f6...3a4 Hvorfor det? Er du for feig til å si at du ikke er interessert? 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #5 Skrevet 8. mars 2015 Fått den flere ganger på byen det siste halvåret. Er ny singel og er utrolig overrasket over hvor aktiv kvinner er til å spikre en date. Koslig det. Anonymous poster hash: c7a80...430
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #6 Skrevet 8. mars 2015 Vel, hos meg har det alltid vært en greie? Aldri blitt sett rart på av gutter når jeg har spurt om nr deres. Anonymous poster hash: 9eac0...280 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #7 Skrevet 8. mars 2015 Har ennå ikke møtt en mann som ikke liker å bli spurt om telefonnummeret. Tvert i mot virker de til å like dette veldig godt Anonymous poster hash: 3ad30...0b5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #8 Skrevet 8. mars 2015 Husk på at du da må ta til takke med et vannhull som flere har vært i. Bedre hvis hun er sjenert og ser på deg som en gud. Anonymous poster hash: cdc0a...e9f
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #9 Skrevet 8. mars 2015 Husk på at du da må ta til takke med et vannhull som flere har vært i. Bedre hvis hun er sjenert og ser på deg som en gud. Anonymous poster hash: cdc0a...e9f Er det bedre med en vannmann som har besøkt 1000 vannhull? Anonymous poster hash: 6043f...adf 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #10 Skrevet 8. mars 2015 Husk på at du da må ta til takke med et vannhull som flere har vært i. Bedre hvis hun er sjenert og ser på deg som en gud. Anonymous poster hash: cdc0a...e9f wow... bare for at jeg ber om nr betyr det da virkelig ikke at jeg er et vannhull?! Hvordag i alle dager har du fått for deg det?! Anonymous poster hash: 9eac0...280 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #11 Skrevet 8. mars 2015 ts Har alltid vært jeg som har tatt styringa. Hva gjør dere jenter når dere har fått tlf-nummeret da? Anonymous poster hash: 01cee...bda
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #12 Skrevet 8. mars 2015 Det skal endel til før jeg leverer ut mitt telefonnummer, det må føles riktig ellers blir det bare tull. Men ja noen har vel lavere terskel for å levere ifra sitt nummer. Men de må også takle risiko for å motta alt skitet fra menn som ikke er helt gode i toppen. Anonymous poster hash: b2e72...fde
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #13 Skrevet 8. mars 2015 Det skal endel til før jeg leverer ut mitt telefonnummer, det må føles riktig ellers blir det bare tull. Men ja noen har vel lavere terskel for å levere ifra sitt nummer. Men de må også takle risiko for å motta alt skitet fra menn som ikke er helt gode i toppen. Anonymous poster hash: b2e72...fde Fordelen med at man som jente spør om nr er at vi har kontrollen. Han får ikke mitt nr, all makt og sikkerhet ligger i mine hender. Anonymous poster hash: 9eac0...280 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #14 Skrevet 8. mars 2015 ts Har alltid vært jeg som har tatt styringa. Hva gjør dere jenter når dere har fått tlf-nummeret da? Anonymous poster hash: 01cee...bda Kommer helt an på fyren. Kan snakke mer sammen den kvelden og det går opp for meg at han ikke er noe særlig, kan være en helt decent guy som jeg finner ut at jeg egentlig ikke vil ha noe med å gjøre, eller han kan være så interessant at jeg faktisk velger å ta kontakt dagen etterpå. Finnes ikke noen fasit. Gjør det helt sikkert ikke med dere gutter heller. Anonymous poster hash: 9eac0...280 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #15 Skrevet 8. mars 2015 Jeg gjorde dette litt da jeg var yngre, men turte aldri å faktisk ta kontakt i etterkant. Har gitt nummeret mitt et fåtall ganger til en fyr på byen, men har aldri hørt fra de. Så hvis jeg møter noen jeg vil møte edru så er det klart jeg spør. Anonymous poster hash: f51b2...14c
Gjest Caress Skrevet 8. mars 2015 #16 Skrevet 8. mars 2015 Når jeg spør om noens telefonnummer er det fordi jeg er interessert i å bli kjent med dem videre. Enkelt og greit. Eller fordi jeg er så sørpa at jeg tror jeg er interessert i å bli kjent med dem videre, i hvilket tilfelle det blir en noe klein dagen derpå hvor jeg må forklare alle femten håpefulle drømmeprinser at jeg nok ikke står brud likevel. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #17 Skrevet 8. mars 2015 Sikkert en nymotens greie, sånn som ungdommen lika Anonymous poster hash: addf0...2d1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #18 Skrevet 9. mars 2015 Hvorfor det? Er du for feig til å si at du ikke er interessert? Haha gutter er feige som få Hor mange jenter har vel ikke vært på date nr 1 for at typen så nesten ikke tar kontakt eller svarer, bortsett fra å skrive "jeg er interessert altså, bare litt busy med jobb/trening/venner/syk bestefar/død oldemor" og bare drøyer og drøyer helt til jenta får fnatt og avslutter det hele med en sinnamelding? Anonymous poster hash: 289f6...3a4
sjonkelrolf Skrevet 9. mars 2015 #19 Skrevet 9. mars 2015 Hvis jeg kunne tenke meg å møte henne igjen, absolutt. Men hvis jeg ikke har lyst til å se henne igjen får hun det absolutt ikke. Og da er jeg ærlig på det.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #20 Skrevet 9. mars 2015 Haha gutter er feige som få Hor mange jenter har vel ikke vært på date nr 1 for at typen så nesten ikke tar kontakt eller svarer, bortsett fra å skrive "jeg er interessert altså, bare litt busy med jobb/trening/venner/syk bestefar/død oldemor" og bare drøyer og drøyer helt til jenta får fnatt og avslutter det hele med en sinnamelding? Anonymous poster hash: 289f6...3a4 Nå bør du vel ikke dra alle over en kam... Alle menn er ikke sånn... Anonymous poster hash: 7559f...a9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå