Gå til innhold

Hvor lenge venter mannen med sex dersom han er forelsket?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har datet en flott mann på 25 år i to måneder nå, men vi har enda ikke hatt sex. Det er jeg som holder igjen fordi jeg ikke føler meg helt der enda. Ja, jeg vil.. men føler jeg vil bli enda bedre kjent og tryggere først.

I løpet av denne tiden har vi møttes 6 ganger. Vi kysser og kliner, men med en gang han prøver seg på sex så rygger jeg litt unna. Jeg har sagt jeg ikke er helt klar, noe han ser ut til å takle godt foreløpigt. Tror han sitter litt på pinebenken for å være ærlig..

Jeg har også lest her inne at man kan "luke ut en del rørpinner" (menn som ikke er interessert i noe annet enn sex) dersom man venter en god stund, og det er jo bra.

Men hvor lenge er en god stund? Hvor lenge kunne du som mann ventet med sex dersom du var forelsket i ei jente, og var generelt sett var glad i sex selv? Og hvor lenge gidder en mann å date ei jente dersom han bare vil ha sex og kos?

Er det slik at dersom mannen ikke får sex etter f.eks 8 dater, så gidder mannen ikke lengre?

Anonymous poster hash: 0b709...bf4
Videoannonse
Annonse
Gjest Usminket
Skrevet

34 dager.

Nei, altså... Det avhenger jo av hvor god sjangs mannen har, hvor interessert han egentlig er osv. Tviler på at en populær og flott mann gidder å vente så alt for lenge dersom han aldri slipper til. Har du derimot funnet deg en lite populær mann, så kan han nok vente en god stund lenger.

Hvor lenge har du tenkt å vente da?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det varierer vel, men ikke i 2 måneder... Jeg mener at sex er en viktig del av et forhold så det må prøves ut før man blir kjærester. Fungerer ikke sexen blir det heller ikke noe forhold...

M38

Anonymous poster hash: 42101...604
  • Liker 2
Gjest Frank Slade
Skrevet

Er du kristen?

Jeg synes to måneder er lenge, i hvert fall om dere møtes jevnlig. Om du hadde hatt en god grunn for å vente så lenge og jeg ellers synes du var fantastisk, så hadde jeg trolig respektert det og vært tålmodig.

Men om du ikke hadde noen annen grunn enn at du synes det er for tidlig, så mistenker jeg at vi hadde vært altfor ulike uansett og sannsynligvis ikke noen god match. At han har holdt ut så lenge burde være et tegn på at han er interessert, men det er klart at om det drar ut i evigheten, så skal du være ganske fantastisk for at han ikke til slutt mister interessen.

:)

• Liker 2
Skrevet

2 måneder? Jeg hadde begynt å stusse på om du var aseksuell rett og slett. For meg så er sex viktig, og en stor del av avgjørelsen om jenta er noe jeg vil satse på eller ikke. Om du venter såpass lenge så tegner du jo et bilde der sex ikke er så viktig, så med det hadde jeg mistet interessen.

• Liker 5
Skrevet

Til hun er intressert?

Eller i sånn ca. tre timer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å ta fra deg motet, men hvis du har møtt på "rette" mannen så kan det hende at han bare har sett på deg som en kjempeutfordring og later som han er forelsket mens han har sex med andre. Og når han har fått sex med deg så har han en ny strek i boka og så kan han gå videre.

Og jeg sier ikke at det er sånn. Jeg bare sier at det er ikke alltid tiden det kommer an på i forhold til om mannen er seriøs eller ikke. Og det er det flere menn på forumet her som har sagt også.

Hvis mannen stikker etter sex så trenger det IKKE være fordi det ble sex for tidlig. Det kan være at han ikke likte sexen. Kanskje det er andre grunner. Det trenger ikke være pga sexen.

Anonymous poster hash: 740fe...5e5
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei men altså, vi har ikke møttes hver dag i to måneder, men hatt kontakt hver dag.
Vi har møttes totalt 6 ganger. Altså 3 ganger i måneden til nå. Har vært opptatt på hver vår kant, så har ikke blitt oftere.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Nei men altså, vi har ikke møttes hver dag i to måneder, men hatt kontakt hver dag.

Vi har møttes totalt 6 ganger. Altså 3 ganger i måneden til nå. Har vært opptatt på hver vår kant, så har ikke blitt oftere.

TS

Hadde trolig droppet deg pga din manglende interesse og (det virker som) usikkerhet.

Anonymous poster hash: 036a0...853

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han skulle helst hatt sex i går. Typ før han i det hele tatt møtte deg.

Anonymous poster hash: f6ea6...042
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS

Jeg syns du skal vente til du føler deg klar! Så lenge du er tydelig på at du finner han tiltrekkende og er interessert, så vil han nok vente hvis interessen er gjensidig. Syns absolutt ikke 6 møter er sent, jeg hadde nok heller ikke ligget med min date på dette stadiet.

Anonymous poster hash: cf108...2d2

• Liker 1
Skrevet

Man ligger vel med hverandre når man er kåt og har lyst? Og nyforelskelse bruker gjøre en ganske lysten.... :P

JEG synes det er rart at du ikke tenner på mannen såpass at du vil ha sex med han. Kanskje det er DU som ikke er så fryktelig interessert egentlig.....?

Men det er meg da.

Hadde det vært meg som hadde en date som ikke ville ha sex, så hadde jeg tenkt at personen ikke er så interessert, og fått en real knekk i selvtilliten...

• Liker 1
Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Jeg tror ikke dere er de rette for hverandre om dere ikke har hatt sex enda, med mindre det er pga religiøse grunner.

• Liker 1
Gjest Godjente
Skrevet

Normalt så har man jo sex når man har lyst. Man må jo teste varene for å se om man passer sammen og da nytter det jo ikke å holde igjen .

Den seksuelle kjemien er også viktig :)

• Liker 1
Skrevet

Nå har dere kun møttes seks ganger iløpet av to måneder, det er virkelig ikke mye. Sånn sett, kan jeg forstå at du ønsker å avvent med sex, da det er vanskelig å bli trygg på noen når man såvidt har sett hverandre i virkeligheten, men kun korrespondert via sosiale nettverk.

Jeg derimot ventet rundt en måned med min nåværende kjæreste, og han tok det veldig greit. Han respekterte meg såpass mye, at han ikke prøvde seg ei viste tegn til frustrasjon. Selvsagt, når det først skjedde, bemerket han, at det var noe han ventet på, men samtidig ville bli bedre kjent. Vel og merke, vi møttes nesten hver dag iløpet av denne måneden.

Skrevet

Jeg kan vente like lenge som hun pleier å la gutter vente, selv om jeg synes to måneder er i overkant. Er sex en veldig stor greie for henne er imidlertid det noe jeg kan forstå og respektere. Hvis hun derimot har nok av hakk i sengestolpen og pleier å ligge med gutter lang fortere, hadde det vært no go å vente i ukesvis for meg. Den ene grunnen er at det er lett å tenke at hun ikke er tent nok på meg, hvis hun vanligvis ikke holder igjen så lenge. Den andre er at jeg ikke er interessert i å være noens "nå skal jeg endelig bli flink pike"-eksperiment.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff dette her er litt gammeldags tankegang:

La meg si det slik, en mann som er interessert i noe seriøst med deg i utgangspunktet vil fortsatt være interessert om dere lå på første eller åttende daten.

En som i utgangspunktet er interessert i kun sex og moro vil fortsatt være interessert i bare uforpliktende sex både den 1. og den 8. daten.

Det er plenty av oss som har hatt sex på første date til og med, og har fått et seriøst og langvarig forhold ut av det.

Også er det plenty av oss som aldri har hørt fra fyren i ettertid.

Det er en sjanse man tar.

Alt i alt- ha sex når du føler det er riktig timing, ikke når du har telt et antall dater.

Anonymous poster hash: f6ba9...6ca

• Liker 1
Skrevet

Finnes ingen riktige svar når det er riktig å ligge med noen.

Men du burde jo kunne si om han er interessert i deg eller bare sex, da.

Du merker jo det på kvaliteten på tiden dere har sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...