AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Jeg vurderer å melde meg inn i 3T i Trondheim, og Solsiden blir nærmest. Men jeg jobber til 4 hver dag og må derfor trene etter dette. Tenkte å trene rett etter jobb men lurte på hvor mye folk er det der da ca? Gidder ikke melde meg inn hvis det er stappfult og jeg må stå i kø og vente på tredemøllen eller en sykkel.. Noen som trener jevnlig i den tiden som kan fortelle meg hvordan det er da?Anonymous poster hash: 3ea13...7da
Gjest Herr Heftig Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Et senter som ikke er stappfullt i "primetime" (4-8) er et mislykket senter. Ei jeg kjenner som trente der byttet til et annet senter i nærheten fordi det ofte var kø på møllene.
Ingvilddd Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Jeg trener på 3T, og Solsiden er også nærmest for meg! Før trente jeg som regel en gang mellom kl 15 og 20, og opplevde ofte kø ved tredemøllene, samt masse folk i styrkesalen. Det vil si: Utrolig trangt og du får følelsen av hjemlengsel etter kort tid. I det siste har jeg trent litt tidligere på dagen (er student, så har mulighet til det), eller brukt et annet senter som ikke ligger så sentralt. Der har jeg ikke opplevd like mye kø
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 TS her. Takk for svar.. Hadde håpet at hvis jeg dro rett etter jobb at jeg slapp unna verste rushet.. Men kanskje fler som tenker som meg.. Vet noen som trener i 6-7 der som sier at det er fullt da verfall. Anonymous poster hash: dd520...57d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå