Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt meg en dermaroll med 0,20 mm i lengde, men begynner å lure på om det er for lite? Etter jeg har brukt den, så er jeg ikke noe rød en gang. Det er hovedsakelig røde merker og kvisearr jeg vil gjerne ha bort.

Kanskje jeg skal ha lengre nåler? 0,50 - 1 mm?

Anonymous poster hash: c8e90...218

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 0,50, og jeg ble rød, noen steder kom det blod ut (ikke mye). Det roet seg ned over natten, men kjenner at jeg er dehydrert, så kjører på med masse fukt.

Er fornøyd så lang

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

Hva tar du på etter dermarollen? Jeg tar på den gelen som jeg kjøpte med. Begynner på r. Tar på fuktighetskrem.

Skrevet

Tar på fuktighetsserum, nå har jeg den fra EmerginC, også et tykt lag med Matis fuktighetsmaske

AnonymBruker
Skrevet

Tar på fuktighetsserum, nå har jeg den fra EmerginC, også et tykt lag med Matis fuktighetsmaske

Hver dag? Blir ikke det litt mye? Altså med fuktmaske.

Hva heter fuktmasken? Gir den mye fukt? :)

Skrevet

Bruker rolleren om kvelden, tror det står på nettsiden at man kan bruke den 7 dager på og 7 dager av

Veksler mellom Matis response jeunesse youth hydrating mask og emerginc hyper-vitalizer face cream.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker rolleren om kvelden, tror det står på nettsiden at man kan bruke den 7 dager på og 7 dager av

Veksler mellom Matis response jeunesse youth hydrating mask og emerginc hyper-vitalizer face cream.

Hadde selv aldri klart å bruke rolleren min daglig... bruker den en gang i uken, og dagen etterpå er huden så sensitiv og skjør at den reagerer på alt jeg putter på den (men snodig nok ser huden i seg selv fin ut - sikkert fordi den er litt hoven). EmerginC Hyper-Vitalizer Cream er en krem jeg av og til bruker som dagkrem, så å bruke den etter en heftig runde med rolling... huden min hadde klikket. Bruker selv MD Formulations Critical Care Something-Something Cream. Så ikke vanskelig å se at folk har veldig ulik hud, nei. :laugh: Jeg bruker en roller som er 1mm.

Anonymous poster hash: 6f2fb...f18

Skrevet

Jeg har en på 0.25 mm. Brukte den 2-3 dager og fikk en enorm kvise, så jeg gav meg. Ble heller nesten ikke rød. Vurderer å kjøpe en på 1,5 mm og bruke på cellulitter.

Skrevet

ikke for å kuppe, men hva gjør denne dermarolleren?

Skrevet

Den skal liksom fjerne arr, pigmentflekker, celluitter, linjer og gi fin hud.

Jeg har ikke prøvd, så kan ikke uttale meg. Har veldig lyst til å prøve.

AnonymBruker
Skrevet

Pass på at den fra SwissClinic ikke er ment å legges i sprit for å desinfesere... sendte mail til kundeservice etter min begynte å "skvipe" / lage lyder da jeg rullet den etter en tur i spriten, og fikk til svar at de kun skulle sprayes eller "bare legges desinfeksjonsmiddel akkurat på nålene".

AnonymBruker
Skrevet

Selger de sprit også der eller kan jeg rulle den i absolutt blå?

Anonymous poster hash: 111bf...d5c

AnonymBruker
Skrevet

Pass på at den fra SwissClinic ikke er ment å legges i sprit for å desinfesere... sendte mail til kundeservice etter min begynte å "skvipe" / lage lyder da jeg rullet den etter en tur i spriten, og fikk til svar at de kun skulle sprayes eller "bare legges desinfeksjonsmiddel akkurat på nålene".

Sprayes med hva da?

Anonymous poster hash: 99be5...e28

Skrevet

Sprayes med hva da?

Anonymous poster hash: 99be5...e28

De selger en spray som skal desinfisere rolleren

AnonymBruker
Skrevet

De selger en spray som skal desinfisere rolleren

Mange andre selger også slike sprayer, har selv også en desinfeksjonsspray, men den kjøpte jeg på FeelUnique.

Selger de sprit også der eller kan jeg rulle den i absolutt blå?

Anonymous poster hash: 111bf...d5c

Absolutt blå, du tenker altså på vodka...? Det var da fælt så dyrt? Kan kjøpe 750 ml flytende desinfeksjonsmiddel for overflater på apoteket til hundrelappen. Om en

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...