AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Jeg har møtt en mann, som er veldig snill og kjekk. Problemet er at han har så dårlig selvtillit. Han sier konstant at han ikke skjønner hva jeg ser i han for han er ikke noe kjekk og at jeg er for bra for han. Det får meg til å tenke over hvordan jeg framstår, jeg har jo sagt sånn selv! At alle menn hater meg og syns jeg er stygg. Det er jo ikke så sjarmerende å trekke seg selv ned i søla på den måten. Kunne dere datet en slik mann? Jeg har dårlig selvtillit selv altså. Anonymous poster hash: bf38b...d9c
Sandie Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Dårlig selvtillit i seg selv trenger ikke å være noe dealbreaker synes jeg.Dersom han er snill,slik du skriver, så kan jo dette være en mulighet for dere begge til å jobbe sammen for å få bedre selvtillit? Har møtt en del menn som har fremstått som veldig selvsikre,men som under fasaden har slitt med veldig dårlig selvtillit.Om jeg går videre med dem eller ikke kommer an på hvordan den dårlige selvtilliten gir seg utslag i hverdagen.Det blir slitsomt i lengden om man må snakke dem opp hele tiden, eller hvis de er overdrevent sjalu eller driver og "tester" meg fordi de må ha bekreftelse.Så lenge det ikke er tilfelle har jeg gitt forholdet en sjanse. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 Jeg har bestemt meg for at jeg bare vil være venner med denne mannen. Faktisk har jeg lært masse denne helgen! Hvis man hele tiden snakker seg selv ned, så gir man jo andre negative assosiasjoner til seg selv. Så nå har jeg lært at jeg må jobbe med min egen selvtillit før jeg involverer meg med andre. Kanskje det er grunnen til at jeg blir dumpa hele tiden og, jeg har 0 tro på meg selv og går bare rundt og forventer at menn skal dumpe meg siden jeg føler at alle andre damer er mye bedre enn meg. Hvertfall merket jeg nå at oppførsel jeg ikke liker hos andre gir meg inspirasjon til å forbedre meg selv. Anonymous poster hash: bf38b...d9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå