Gå til innhold

Ta kontakt med en eks av han for å høre om det er over mellom de?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir helt gal snart.. Han sa det var slutt mellom de i januar .. I dag så jeg at han ble venn med moren hennes på Facebook..

Vi har holdt på i noen uker..

Mellomfasen er et helvete på dette tidspunktet..

Skriver jeg til henne fremstår jo jeg som tidenes psykopat, men nå kjenner jeg nesten at jeg blir det..

Kanskje heller bare glemme han?

Anonymous poster hash: 8a939...def

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blir helt gal snart.. Han sa det var slutt mellom de i januar .. I dag så jeg at han ble venn med moren hennes på Facebook..

Vi har holdt på i noen uker..

Mellomfasen er et helvete på dette tidspunktet..

Skriver jeg til henne fremstår jo jeg som tidenes psykopat, men nå kjenner jeg nesten at jeg blir det..

Kanskje heller bare glemme han?

Ro deg ned,legg fra deg PC og telefon og øv på noen pusteøvelser for at du skal slappe av og klarne tankene dine.

Først og fremst; hvorfor dater du en fyr som du tror er i stand til å lyve deg rett opp i trynet? Du har NULL tillit til han. Jeg sier ikke at du burde stole på han blindt,men her mistenker du utroskap allerede.

For det andre:

Hvis det viser seg at de virkelig har gjort det slutt, så har du driti deg ut. Big time. Det er veldig usjarmerende å være så sjalu/mistenksom så tidlig i datingsfasen. Hadde noen jeg datet gjort det mot meg så hadde jeg droppet han tvert.

Samtidig: Du bør holde øyne og ører oppe, men å kontakte eksen og stalke folk er IKKE løsningen. Det vil dessverre bare gå ut over deg in the end.

Ta tiden til hjelp, hvis han virkelig er i et forhold med henne enda så vil du nok finne det ut ganske lett.

Anonymous poster hash: d0e02...4a5

AnonymBruker
Skrevet

Ro deg ned,legg fra deg PC og telefon og øv på noen pusteøvelser for at du skal slappe av og klarne tankene dine.

Først og fremst; hvorfor dater du en fyr som du tror er i stand til å lyve deg rett opp i trynet? Du har NULL tillit til han. Jeg sier ikke at du burde stole på han blindt,men her mistenker du utroskap allerede.

For det andre:

Hvis det viser seg at de virkelig har gjort det slutt, så har du driti deg ut. Big time. Det er veldig usjarmerende å være så sjalu/mistenksom så tidlig i datingsfasen. Hadde noen jeg datet gjort det mot meg så hadde jeg droppet han tvert.

Samtidig: Du bør holde øyne og ører oppe, men å kontakte eksen og stalke folk er IKKE løsningen. Det vil dessverre bare gå ut over deg in the end.

Ta tiden til hjelp, hvis han virkelig er i et forhold med henne enda så vil du nok finne det ut ganske lett.

Du har helt rett, og jeg er helt enig... Hadde gitt det samme svaret selv.. Og jeg har en del å jobbe med skjønner jeg.. Sånn rent personlig sett.. Men fy søren så forbaska vondt det gjør.. Føler meg helt abstinent etter han.. Kanskje fordi jeg føler at han har sviktet meg?

Tusen takk for et veldig bra svar! Det hjalp veldig..

TS

AnonymBruker
Skrevet

Du har helt rett, og jeg er helt enig... Hadde gitt det samme svaret selv.. Og jeg har en del å jobbe med skjønner jeg.. Sånn rent personlig sett.. Men fy søren så forbaska vondt det gjør.. Føler meg helt abstinent etter han.. Kanskje fordi jeg føler at han har sviktet meg?

Tusen takk for et veldig bra svar! Det hjalp veldig..

TS

Fordi når man er veldig forelsket så gjør man rare ting. Been there!

Men, tro meg, du gjør lurt i å ta det rolig nå som dere er i starten av datingfasen. Ta det rolig og la tiden,sakte men sikkert, vise om han er the one for you, eller ikke.

Du er tydeligvis redd for å bli såret og tar alle forhåndsregler som er sånn at du unngår å gå på en smell,men husk at noen ganger så er det bedre å bare ta det VELDIG rolig.

Jeg synes også det er merkelig at du tror han kan være utro - det er ikke et bra tegn med tanke på at det er en del tillits issues mellom dere allerede nå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke syns det var noe galt med at du tok kontakt for å spørre om slikt. Forståelig for den som har levd en stund.

Anonymous poster hash: 201a4...4eb
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi når man er veldig forelsket så gjør man rare ting. Been there!

Men, tro meg, du gjør lurt i å ta det rolig nå som dere er i starten av datingfasen. Ta det rolig og la tiden,sakte men sikkert, vise om han er the one for you, eller ikke.

Du er tydeligvis redd for å bli såret og tar alle forhåndsregler som er sånn at du unngår å gå på en smell,men husk at noen ganger så er det bedre å bare ta det VELDIG rolig.

Jeg synes også det er merkelig at du tror han kan være utro - det er ikke et bra tegn med tanke på at det er en del tillits issues mellom dere allerede nå.

Jeg har ikke tillit til noen... Det er helt merkelig hvor mye det har å si å få gode råd fra fremmede mennesker.. Det dere sier treffer meg så rett i hjertet...

Jeg har uten tvil tillitsproblemer.. Redd for å bli såret, og gjør alt jeg kan for å ta kontrollen over alt med en gang... Jeg skal bare la han være, så får det som skje, skje.. Og ta det veeeeeldig rolig er uten tvil det aller beste... Ikke henge seg opp i illusjonen om å skape det perfekte forholdet.. Akkurat som om jeg er mer avhengig av følelsene det skaper å være i starten av et forhold, enn å tenke langsiktig..

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke syns det var noe galt med at du tok kontakt for å spørre om slikt. Forståelig for den som har levd en stund.

Anonymous poster hash: 201a4...4eb

Å? Hvordan mener du det ikke er noe galt i det? Sånn fra ditt synspunkt.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han nettopp har kommet ut av et forhorld, hadde jeg tatt det MEGET rolig!

Jeg hadde f.eks ikke hatt sex med noen, før jeg visste mer hvor jeg stod.

Anonymous poster hash: 82b4b...e21
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke du burde ta kontakt med eksen, hun kan bli såret - kanskje hun ikke er over han enda?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde fått helt hetta av deg, hvis jeg var han.

Anonymous poster hash: 3ebd7...333
  • Liker 1
Skrevet

Dere har holdt på noen uker og du er allerede hysterisk..? Ikke gjør det verre for deg selv ved å spørre enden. Du burde egentlig bare holde deg unna sosiale medier.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke du burde ta kontakt med eksen, hun kan bli såret - kanskje hun ikke er over han enda?

Du tror ikke hun kan bli glad for å få vite at mannen er evt utro?

Anonymous poster hash: 0a6ee...7e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...