Lærerinna Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 ... Eller er det kun før jul? Skulle gjerne laget bollefrikasse med boller av medisterfarse, men har ikke sett det noe sted....
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Jeg tror det skulle være mulig å få tak i året rundt, har aldri tenkt på det som et typisk juleprodukt. Men når jeg tenker meg om er det jo slett ikke alltid de har det likevel. Har du sjekket frysedisken? Vet jeg pleide kjøpe frosne "pølser" med medisterfarse en gang i tiden. Mener jeg halvtinte dem og skar dem i skiver i stedet for å forme kaker med skje. Anonymous poster hash: 33973...73e
Havbris Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Har sett medisterfarse på Coop, Ica og Meny og tror også mange butikker har de som frosne "pøser".
Lærerinna Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2015 Tusen takk for svar! Da satser jeg på å finne 😊
Sola de Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 De hadde i alle fall på Rema 1000, for et par uker siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå