AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Jeg elsker bremykt, og bruker det til steking og på brødskiva. Men nå må jeg bytte det ut, slik at jeg kan gå med i vekt. Hva burde jeg bruke til å steke (rapsolje?) og hva burde jeg bruke på brødskiva (tine smør? Soft flora?) Hvor kan jeg kjøpe soft flora oliven? Anonymous poster hash: 36b5b...777
Pringle Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 (endret) Du må ikke spise noe spesielt eller kutte ut bestemte matvarer for å gå ned i vekt. For å gå ned i vekt trenger du bare kaloriunderskudd. Hvor du bør kutte, dvs hva som hjelper deg å oppnå og holde kaloriunderskuddet over tid, er individuelt, og noe du må bestemme og prøve ut selv. Bruk smør eller fortsett å bruke smør/rapsolje. Jeg ville IKKE anbefale å gå over til margarin, det er helsefarlig. Endret 8. mars 2015 av Pringle
Supraspinatus Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Smør er jo faktisk mindre energirikt enn ren olje... Ellers er jeg enig med Pringle
Popc0rn Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 Kalorier er en ting, sunnhet er en annen. Bremykt og Tine meierismør er smør. Soft flora er margarin, ikke smør. Margarin er ødelagt fett og er ikke sunt. Jeg ville holdt meg til smør (altså bremykt og tine meierismør). Jeg stemmer i med de to over meg. 1
veraa94 Skrevet 8. mars 2015 #5 Skrevet 8. mars 2015 Prøv ut ulik smøreoster på brødskiva fremfor vanlig smør. Spennende variasjon og sunnere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå