AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Jeg nettdate, er selv 29 og har kommet i kontakt med en mann på 41, er et for stor aldersforskjell? Bør jeg heller se etter noen andre? Jeg spør her siden jeg ikke et hvordan det er å være med en på over 40... Anonymous poster hash: 4a28c...bec
Gjest Nosoul Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Jeg personlig syns ikke det er for stor aldersforskjell, dere begge er jo voksne mennesker! La tvilen komme deg til gode til du i alle fall har fått dannet deg et bilde av hvem han er, og dere har blitt bedre kjent. Det er mitt råd i alle fall Plutselig kan det vise seg at han er den rette for deg. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Har ikke prøvd det, men hvorfor ikke finne en på din alder? Det gjør jo allt mye lettere. Det finnes mange "den rette". Anonymous poster hash: 1067e...18f 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 Jeg var gift med en som var en god del eldre enn meg, det gikk fint helt til jeg ble psykisk voksen. Da dro vi i hver vår retning og mista hverandre helt. Men det er min erfaring. Anonymous poster hash: 1236b...b5f
99699 Skrevet 8. mars 2015 #5 Skrevet 8. mars 2015 Jeg nettdate, er selv 29 og har kommet i kontakt med en mann på 41, er et for stor aldersforskjell? Bør jeg heller se etter noen andre? Jeg spør her siden jeg ikke et hvordan det er å være med en på over 40... Anonymous poster hash: 4a28c...bec Ikke bry deg så mye om alder. Hvis du har for stort fokus på alder og hva andre mener om det, så kan du gå glipp av og overse mange andre gode verdier han har. Kanskje dere passer som hånd i hanske? 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #6 Skrevet 8. mars 2015 Dere er jo begge godt voksne så dette bestemmer dere selv Men vær obs på at han kommer til å gjøre deg fortere gammel, på samme måte som at du kommer til å gjøre ham litt yngre. Jeg har selv en ektemann som er 5 1/2 år eldre og dette føler jeg holder i massevis! F eks syns jeg han nå er for gammel til å få en evt tredjemann, hadde han vært jevngammel med meg hadde jeg ikke tenkt sånn og vurdert mer i fht å få et barn til.Hvis han du skal på førstedate med allerede er 41 år så hadde jeg nok tenkt meg særdeles godt om dersom du kunne tenke deg å få barn. Som en annen sier over meg; det finnes mange av "Den Rette". Anonymous poster hash: 99b88...35f 2
Target_Aquired Skrevet 9. mars 2015 #7 Skrevet 9. mars 2015 (endret) Ikke hør på moralistene, lytt til din indre stemme :-) Endret 9. mars 2015 av Target_Aquired 1
oeas Skrevet 9. mars 2015 #8 Skrevet 9. mars 2015 Hvis man som 26 år kan være sammen med en på 37 år uten at noen reagerer, burde vel du kunne være sammen med som er 41 år uten at noen reagerer. 1
Gjest tomasjj Skrevet 9. mars 2015 #10 Skrevet 9. mars 2015 Ikke bry deg om dette sosiale presset. Begge er voksne.
draug 75 Skrevet 9. mars 2015 #11 Skrevet 9. mars 2015 Alder er et tall. Det er større forskjell i hodet på 23 og 27 enn det er på 29 og 41. Ikke fordi man stagnerer i trettiårene, men fordi en utvikler seg mye i tjueårene. 1
Sapree Skrevet 9. mars 2015 #12 Skrevet 9. mars 2015 Så lenge dere ønsker det samme går det fint ft. barn/ikke barn osv Var selv sammen med en som var 10 år eldre, vi var sammen i 9 år men vi fant ut tilslutt at vi ikke ville det samme...
Noope Skrevet 9. mars 2015 #13 Skrevet 9. mars 2015 (endret) Når dere blir 30 og 42 høres det litt bedre ut for min del, av en eller annen grunn. Men det viktige er kjemien og ikke tallet på alderen! Endret 9. mars 2015 av Noope
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå