AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Ja, da sitter jeg her med tidenes mest oppblåste mage og en tarmgass fra h*lvete. Har lagt om kostholdet mitt de siste mnd og spist sunt og variert innenfor en viss mengde. Men med inntak av alkohol i går trykket jeg i meg x antall rundstykker, middag osv. Det skal dog sies at jeg ikke spiste snop eller raske karbs. Har hatt en fin og jevn vektnedgang, men i går sprakk jeg altså. Har dette mye å si for tiden fremover? Vil virkelig fortsette å gå ned i vekt, men som sagt gikk jeg bananas i går :-(Anonymous poster hash: 3b09f...9ff
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 En dag vil ikke ødelegge alt du har jobbet for Bare vær flink resten av uken så ordner det seg Anonymous poster hash: 96223...abd
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Dette er helt okei Om du skal legge på deg 1 kg fett, må du ha overskudd på 7000 kcal. Dvs om du ligger på 1800 kalorier om dagen, må du spise 8800 kalorier, det er nærmest umulig. Det er helt okei å skeie ut en gang i blant, det er det store bildet som gjelder. Anonymous poster hash: aa6e0...000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå