miss Skrevet 15. august 2004 #1 Del Skrevet 15. august 2004 Noen som kan tipse meg? vi er to voksne som ønsker å reise vekk når en av oss fyller år i november. Enten en uke eller weekend tur 3 -4 dager. Storby/syden eller andre flotte steder som anbefales Pris spiller jo en rolle skal vi komme oss avgårde ikke for dyrt. Tips motas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #2 Del Skrevet 16. august 2004 Reisemål i "syden" som fortsatt har bra temperatur er bla Egypt, Tunisia, Marokko og Kanariøyene. Tror ikke en uke her blir særlig dyrere enn en storbyferie på 3-4. Selv om reisen koster mer er det jo mye billigere å leve der. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 16. august 2004 #3 Del Skrevet 16. august 2004 Hva med en storby ferie til Palma. Har ikke vært der selv, men det skal være bra shopping... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #4 Del Skrevet 16. august 2004 Vi var i tunisa ifjor. Det var kaldt og stranda var møkkete. Det var lite turister og tuniserene var desperate etter og prakke på oss alskens drit. Maten gjorde at jeg spydde 3morgener. Ville ikke sendt svigermor dit engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Lill Skrevet 16. august 2004 #5 Del Skrevet 16. august 2004 Praha kan være et bra alternativ. Masse billig krystall osv. Da kan du jo få gjort unna noen julegaver i samme slengen Se på www.kalinkatours.no (Bruker og ha en del billige turer til Praha) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 20. august 2004 #6 Del Skrevet 20. august 2004 Hos Ryanair selger de flybilletter til London for ned til 9kr pr vei!! (eksl. avgifter selvsagt) Jeg har akkurat booket selv - tur/retur Torp-Stansted i november for 2 personer, det kostet meg tilsammen 1000kr ALT INKLUDERT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå