Gå til innhold

En litt kinky problem for hvordan unngå å være drittsekk!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var hos en jente igår som jeg har møtt på tinder. Vi har møttes tidligere og vi har det bra sammen, og hun er fantatisk og alt sånn.

Vi har ikke hatt sex, og det er hun som avventer det hele da ho er helt klar på å finne ett serriøst forhold.Jeg er jo egentlig bare ute etter sex og jeg vet jeg kan få det av henne, og det hadde også vært hyggelig å få seg en kjæreste! Men så har jeg ett liv og en livssituasjon som gjør at det ikke passer å gå inn i et forhold. Og etter kvelden igår føler jeg på en måte at jeg bryr meg om henne, og om hun skriver med andre osv.

Ååå! Hvorfor skal jeg rote meg inn i sånne situasjoner som dette? Nå har jeg jo gitt ho forhåpninger som jeg ikke kan holde(?), og fucka opp for meg selv!

Før jeg blir angrepet! Kommer ikke til å ha sex med ho om jeg ikke er sikker på at jeg vill i ett forhold med ho!

Gutt 20

Anonymous poster hash: d69de...2ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen gutter altså... Æsj.

Hvis du VET at hun vil ha ett forhold, og du ikke vil så er det utrolig dårlig gjort. Da holder du hun nesten for narr..

Finn ut hva du selv vil, og IKKE gjør den jenta vondt.

Anonymous poster hash: 824f6...14a

AnonymBruker
Skrevet

Hva er kinky med dette?

Anonymous poster hash: 2b0a9...781

• Liker 7
Gjest Mythic
Skrevet

Hva er kinky med dette?

Anonymous poster hash: 2b0a9...781

Han mener sikkert kinkig :fnise:

TS: Hvis du ikke vil eller kan ha noe forhold nå, så er det vel best å bare kutte kontakten.

AnonymBruker
Skrevet

Han mener sikkert kinkig :fnise:

TS: Hvis du ikke vil eller kan ha noe forhold nå, så er det vel best å bare kutte kontakten.

Haha! Ja, var det jeg mente!

Men er ikke det en litt dårlig måte å gjøre det på da? Jeg er opptatt av å gjøre det på ordentlig måte nå, siden hun er så ærlig og sier at hun skal ha ett forhold og at hun kommer til å bli knust om hun blir lurt! Det er derfor det haster litt og finne den beste løsningen. Feilen har allerede skjedd!

Skrevet

Du er altså begynt å bli forelsket uten å ville det selv? Jeg ville ikke bekymret meg,bare bli sammen med henne om du liker henne,og se hvordan det går.

Hva er det med din livssituasjon som gjør at det ikke passer å ha et forhold?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er altså begynt å bli forelsket uten å ville det selv? Jeg ville ikke bekymret meg,bare bli sammen med henne om du liker henne,og se hvordan det går.

Hva er det med din livssituasjon som gjør at det ikke passer å ha et forhold?

Avhengig av å jobbe masse, krevende utdanning osv..

Gjest Mythic
Skrevet

Haha! Ja, var det jeg mente!

Men er ikke det en litt dårlig måte å gjøre det på da? Jeg er opptatt av å gjøre det på ordentlig måte nå, siden hun er så ærlig og sier at hun skal ha ett forhold og at hun kommer til å bli knust om hun blir lurt! Det er derfor det haster litt og finne den beste løsningen. Feilen har allerede skjedd!

Men har du lurt henne, da?

AnonymBruker
Skrevet

Avhengig av å jobbe masse, krevende utdanning osv..

Kan hende det er en selvsikker og selvstendig jente med et eget liv dette her da, som uansett ikke er keen på å sitte kliss inntil deg i sofaen eller sende masete sms hver eneste kveld. Fortell at du har veldig mange forpliktelser i forbindelse med jobb og skole og at du ikke vet om du vil ha nok tid til henne. Og da er det jo helt opp til henne om hun ønsker å gi dere en sjanse eller ikke.

Anonymous poster hash: 7a076...d1d

AnonymBruker
Skrevet

Enig med dette. Skjønner at du kanskje har sagt en del "kjæreste-aktige" ting i går og har litt kalde føtter i dag. Men er jo hvert fall ikke som om du har lurt henne til sex. Si det som du er, at du liker henne og er i ferd med å falle for henne men at du tviler på at du har tid til kjæreste. La henne ta valget for deg ;)

AnonymBruker
Skrevet

Enig med dette. Skjønner at du kanskje har sagt en del "kjæreste-aktige" ting i går og har litt kalde føtter i dag. Men er jo hvert fall ikke som om du har lurt henne til sex. Si det som du er, at du liker henne og er i ferd med å falle for henne men at du tviler på at du har tid til kjæreste. La henne ta valget for deg ;)

AnonymBruker
Skrevet

Nei! Vi har ikke hatt sex! Selvom jeg pressa på igår :( men hun sa nei! Noe jeg er glad for idag.

Takk for et gode tips, og takk for de som har tatt meg serriøst!

AnonymBruker
Skrevet

Nei! Vi har ikke hatt sex! Selvom jeg pressa på igår :( men hun sa nei! Noe jeg er glad for idag.

Takk for et gode tips, og takk for de som har tatt meg serriøst!

:nei: IKKE bra når hun har fortalt deg at hun ikke vil ha sex uten å være i et forhold... Pass på nå, så hun ikke mister respekten for deg.

AnonymBruker
Skrevet

:nei: IKKE bra når hun har fortalt deg at hun ikke vil ha sex uten å være i et forhold... Pass på nå, så hun ikke mister respekten for deg.

Hehe. Akkurat det med sex-en løste seg på en bra måte, og har på en måte blitt en liten spøk mellom oss. Problemet er bare hva jeg skal gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Begynner du å falle for jenta?

Anonymous poster hash: 873a9...b8f
AnonymBruker
Skrevet

Begynner du å falle for jenta?

Ja! Helt klart

AnonymBruker
Skrevet

Ja! Helt klart

Hvorfor kan du ikke bare la det gå sin gang å se hvor relasjonen dere har nå, fører til? Hvorfor må ting være uforpliktende?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare la det gå sin gang å se hvor relasjonen dere har nå, fører til? Hvorfor må ting være uforpliktende?

Godt poeng! Også bare være åpen og ærlig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...