Gjest Ethereal Skrevet 15. august 2004 #1 Skrevet 15. august 2004 Bruker du noengang ansiktsmasker? Hva slags maske®? Hvor ofte? Hva slags hudtype har du? Jeg er sløv på det området, og har bare én maske; Dermalogica Multivitamin, men jeg har lyst til å bli flinkere, for huden min har oppført seg litt rart i det siste. Derfor: kom med alle slags forslag! Dyre som billige, og for alle mulige hudtyper
Gjest Lilleulv Skrevet 15. august 2004 #2 Skrevet 15. august 2004 Bruker du noengang ansiktsmasker? Ja, innimellom Hva slags maske®? som regel dyptrensende, eller sånne peel-off-masker. synes de man får kjøpt i sånne engangs-pakker er greie (nivea, christy...) om vinteren må jeg ta en fuktighetsmaske innimellom. Da bruker jeg en jeg har kjøpt på Body Shop. Hvor ofte? ca 1 gang i mnd. Hva slags hudtype har du? normal/tørr hud med en del sorte prikker.
Amarone Skrevet 15. august 2004 #3 Skrevet 15. august 2004 Bruker du noengang ansiktsmasker? Ja. Hva slags maske®? & Hvor ofte? En gang i uka Darphins Purifying aromatic clay mask, og to ganger i uka Body Shops blue corn scrub mask. Hva slags hudtype har du? Normal til litt fet.
Miss-X Skrevet 16. august 2004 #4 Skrevet 16. august 2004 Bruker du noen gang ansiktsmasker? ja, 1 gang i uka. Hva slags masker? Bruker dyptrensende masker. har prøvd endel forskjellige,har ikke funnet noen som skiller seg spesielt ut enda. De siste jeg har brukt var Shiseido (udrøy i bruk ) og Dior sin. Bruker Guinot sin nå, er forsåvidt foholdvis fornøyd med den. Brukte forresten ansiktsmasker i engangspakninger før, som kostet ca 15kr pr stk. Har funnet ut at de dyre på tube varer ca 1/2 år v mitt bruk, så da lønner det seg faktisk kontra de "billige" engangspakningene. Hva slags hudtype har du? Normal/tørr med svarte prikker på nesa.
Kalas Skrevet 16. august 2004 #5 Skrevet 16. august 2004 Ja, jeg bruker ansiktsmasker, prøver å få det til en gang i uka eller i hvert fall hver fjortende dag. Gjør det gjerne på en søndag, i tilfelle utbrudd av uhumskheter... Da smører jeg først huden inn med den kjemiske peelingen til Dermalogica som nesten er som en maske. Etterpå tar jeg rensemaske på haka og fuktighetsmaske i resten av ansiktet. Begge fra Dermalogica. I tillegg bruker jeg noen ganger multivitaminmasken fra Dermalogica (begynner å bli lei av å skrive dette ordet ) før jeg skal ut på byen.
Gjest Ethereal Skrevet 16. august 2004 #6 Skrevet 16. august 2004 Jeg tok faktisk maske i går, etter at jeg kom på å starte denne tråden (husker ikke sist); først Daily Microfoliant, så multivitaminmasken (begge Dermalogica). Huden min har roet seg betraktelig, så kanskje jeg burde gjøre det til en mer regelmessig søndagsrutine?
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #7 Skrevet 16. august 2004 Decleors Clay and Herbal er fin for min tørre, sensitive hud. Prøver å ta en gang i uka, men det blir ofte sjeldnere.
glaciera Skrevet 16. august 2004 #8 Skrevet 16. august 2004 Jeg bruker maske innimellom, uregelmessig. Har tørr, følsom hud og bruker stort sett bare fuktighetsmasker. Har vært veldig fornøyd med Cliniderm fuktmaske og engangs gelémasker fra feks Christy. Body Shop er også bra. TBS rensemasken med honning og havre er super både for rens/skrubb og fukt/glød.
Dagensdiva Skrevet 16. august 2004 #9 Skrevet 16. august 2004 Bruker du noengang ansiktsmasker? Ja! Hva slags maske®? Har en del masker fra bodyshop..og en del andre kjentemerker..bruker litt forskjellig..alt etter humør..faktisk. Bruker Peel- off masker, cleansingsm, og andre enkle.. Hvor ofte? Varierer...noen ganger 2 ganger i uken..andre ganger hver 14 dag.. Hva slags hudtype har du? Har fått høre at jeg har vedlig fin hud, som ikke er uren..merkelignok harjeg nesten ALDRI kviser..er jo ganske ung..og de fleste i min alder har en kvise her eller der....jeg nesten venter på dem når jeg spiser en stratos..vil det si normal? Det jeg sier når jeg skal kjøpe sminke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå