Yzma Skrevet 8. mars 2015 #21 Skrevet 8. mars 2015 beklager men, er ikke du hu dama fra en ukraina tråden som spiste alle anti-amerikanske argumenter fra individer som er imot vaksiner å tror usa er styrt av aliens? Hvordan er det relevant? Er feminazi en konspirasjonsteori? Er man naiv dersom man ser at folk som sier de hater feminister er de som ramser opp de som hater menn og vil ta over verden?
Yzma Skrevet 8. mars 2015 #22 Skrevet 8. mars 2015 Å være anti-feminist er som å være anti-facist, anti-rasist, anti-nazist, anti-progressiv, anti-anti-rasist (som i dag er blitt verre enn rasister), anti-sosialist, anti-sosialdemokratisk, anti-blitzer osv. Det er som alle de andre ismene, vondskap. Anonymous poster hash: 32805...f08 Ja, ser ikke noe positivt i å være anti-feminist. Men det tror jeg ikke at jeg sa i det første innlegget mitt heller.
WubWub Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #23 Skrevet 8. mars 2015 (endret) Hvordan er det relevant? Er feminazi en konspirasjonsteori? Er man naiv dersom man ser at folk som sier de hater feminister er de som ramser opp de som hater menn og vil ta over verden? det er selvfølgelig relevant for jeg har vansklig for å ta mennesker på alvor når de tror på schizofrene teorier som at usa står bak all ondskap i verden og at aliens hjalp nazistene slik som din vennekrets mener. Endret 8. mars 2015 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #24 Skrevet 8. mars 2015 dette har ikke noe med feminisme å gjøre, men kapitalisme. alle land som får vestlig levestandard og økonomi vil føde færre barn. Ingen automatikk i dette, USA har langt høyere fødelstall enn oss og er over selv med like høy levestandard som oss. Det skyldes at de ikke har hørt på feministene og abortliberalistene og har strammet inn abortlovene som er et meget fornuft steg vi også bør ta her. Anonymous poster hash: acadf...1f1 1
absinthia Skrevet 8. mars 2015 #26 Skrevet 8. mars 2015 Ingen automatikk i dette, USA har langt høyere fødelstall enn oss og er over selv med like høy levestandard som oss. Det skyldes at de ikke har hørt på feministene og abortliberalistene og har strammet inn abortlovene som er et meget fornuft steg vi også bør ta her. Anonymous poster hash: acadf...1f1 I USA føder de 0,03 flere barn pr kvinne enn i Norge,dette er ikke akkurat skyhøyt. På mange fronter er USA nærmest et uland. Sammenligner du den fattigste femtedelen i Norge, med den fattigste femtedelen i USA, fremstår de norske som privilligerte og med svært lave tendenser til kriminalitet.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #27 Skrevet 8. mars 2015 I USA føder de 0,03 flere barn pr kvinne enn i Norge,dette er ikke akkurat skyhøyt. På mange fronter er USA nærmest et uland. Sammenligner du den fattigste femtedelen i Norge, med den fattigste femtedelen i USA, fremstår de norske som privilligerte og med svært lave tendenser til kriminalitet. USA: 1.857 Norge: 1.78 Selv etter en kraftig økonomisk nedgang ligger USA langt foran Norge, før finanskrisen hadde de fødselstall på godt over 2.1 barn per kvinne mens Norge ikke engang var i nærheten og kun klarte 1.98 på det høyeste. USA bør være et forbilde for hvordan man skal få opp fødselstallene og det er å holde feministene og deres skadelige agenda langt vekk fra politikken Anonymous poster hash: acadf...1f1 1
absinthia Skrevet 8. mars 2015 #28 Skrevet 8. mars 2015 USA: 1.857Norge: 1.78 Selv etter en kraftig økonomisk nedgang ligger USA langt foran Norge, før finanskrisen hadde de fødselstall på godt over 2.1 barn per kvinne mens Norge ikke engang var i nærheten og kun klarte 1.98 på det høyeste. USA bør være et forbilde for hvordan man skal få opp fødselstallene og det er å holde feministene og deres skadelige agenda langt vekk fra politikken Anonymous poster hash: acadf...1f1 Hvor har du dine tall fra? Her er mine tatt fra http://www.ssb.no/a/aarbok/tab/tab-075.html. Det stå riktignok 1,9 barn på både Norge og USA, men det har med avrunding.
Gothminister Skrevet 8. mars 2015 #29 Skrevet 8. mars 2015 Så nå retter jeg fingeren mot dere som er imot feminisme - Hvorfor vil dere reversere vestlig utvikling å umyndiggjøre sterke selvstendige kvinner? Jeg elsker kvinner og jeg kjemper for kvinners rettigheter. Men jeg tar sterk avstand til sosialistfeminismen som dominerer på dager som dette. Derfor er jeg sterkt i mot kvinnedagen. Mennesker som støtter kvotering som er direkte kvinnefiendtlig, mennesker som er i mot kvinnens rett til å selge sin kropp, mannehatet vi ser, kvinner uten noen respekt for menns seksualitet osv. Disse folk ser jeg på som kreftsvulster som innvandrer vårt samfunn. I dag går kvinner under paroler som juger. Kvinner og menn i samme yrker tjener likt, men på 8 mars skal det igjen juges. Norske kvinner ignorerer tusen av muslimske kvinner som lider her i landet, fordi det ikke er PK og ta tak i islam. Derfor er denne dagen blitt patetisk, med en gjeng patetiske kvinner som på liksom er for likestilling, men kun der det lønner seg for dem selv, som kvinne. 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #30 Skrevet 8. mars 2015 Hvor har du dine tall fra? Her er mine tatt fra http://www.ssb.no/a/aarbok/tab/tab-075.html. Det stå riktignok 1,9 barn på både Norge og USA, men det har med avrunding. Wikipedia, som ikke avrunder tallene og dermed er helt riktige og henter sine tall fra myndighetene i USA og Norge Anonymous poster hash: acadf...1f1
Gothminister Skrevet 8. mars 2015 #31 Skrevet 8. mars 2015 det er mange kvinnehatere på forumet her, og det er trist Kan du vise til noen eksempler på kvinne hat? 1
Gothminister Skrevet 8. mars 2015 #32 Skrevet 8. mars 2015 Forskning viser til at en nasjons verdiskapning øker jo flere kvinner det er i arbeidslivet og i lederstillinger. Tror du blindt på slik PK forskning? Du tenker ikke at slik forskning har politiske motiver. Alle som har jobbet under kvinnelige og mannlige ledere, vet at de fleste menn er langt bedre en kvinner på lederskap. Ser man i det offentlige og spesielt helsevesenet. Så er det så mye konflikter og bråk kvinner i mellom at det er skremmende. Mye av dette skyldes kvinnelige ledere. Problemet i Norge er at man ikke skal forholde seg til fakta, om fakta ikke stemmer med den politiske føringen. 2
absinthia Skrevet 8. mars 2015 #33 Skrevet 8. mars 2015 Wikipedia, som ikke avrunder tallene og dermed er helt riktige og henter sine tall fra myndighetene i USA og Norge Anonymous poster hash: acadf...1f1 Kanskje du burde finne nyere tall fra verdensbanken De viser 1,88 barn for USA og 1,85 for Norge. Nå sitter uansett en prosent av den voksne befolkningen i USA i fengsel til enhver tid, så de har ikke særlig nytte av det lille forspranget de har, om vi ser bort fra at en del større selskaper og annen fengselsindustri tjener godt på det. Med logikken din, burde uansett yemen, Burundi, Niger, Somalia osv være land som du mener er eksempel til etterfølgelse - de har høye fødselstall, abort er forbudt og det er lite feminister der.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #34 Skrevet 8. mars 2015 Kanskje du burde finne nyere tall fra verdensbanken De viser 1,88 barn for USA og 1,85 for Norge. Du mener tallene deres fra 2012? Jeg bruker nyere tall fra 2013 som altså viser høyere tall for USA som ikke har bøyd seg for feministene og deres skadelige agenda. Resten av innlegget ditt er bare tull, som forventet fra en feminist lol Anonymous poster hash: acadf...1f1 1
Gothminister Skrevet 8. mars 2015 #35 Skrevet 8. mars 2015 det er ikke noe tvil om at dagens system favoriserer menn. så det vi kan gjøre er å forandre det, for vet du hva? Kan du vise til noen få systemer som du kaller det som favoriserer menn? Får gutter kjønnspoeng? Menn utsettes for mer vold i samfunnet en kvinner, menn lever kortere en kvinner, menns seksualitet diskrimineres og det er akseptert og gjøre, menn har i alle tider blitt tvunget til militærtjeneste, heldigvis skal også jenter det nå. Det er mye mer som kvinner slipper. Så jeg undrer meg over din påstand. 1
absinthia Skrevet 8. mars 2015 #36 Skrevet 8. mars 2015 (endret) Du mener tallene deres fra 2012? Jeg bruker nyere tall fra 2013 som altså viser høyere tall for USA som ikke har bøyd seg for feministene og deres skadelige agenda. Resten av innlegget ditt er bare tull, som forventet fra en feminist lol Anonymous poster hash: acadf...1f1 Dersom damene i USA hadde kjempet frem like gode vilkår for foreldrepermisjon, like godt system på helsekontroll for barn og i tillegg ikke fått alle disse uønskede barna, som mange med tunge sosiale problemet får, så ville de nok ikke vært verst i vesten når det gjelder barnemishandling, ser jeg for meg. De har også noen av de høyeste tallene for psykiske problemer hos barn, ofte gjelder dette tilknytningspronlemer og relasjonsskader.http://www.vargas12.com/2011/barnemishandling-usa-verst-i-vesten-hvorfor/ Endret 8. mars 2015 av absinthia
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #37 Skrevet 8. mars 2015 Dersom damene i USA hadde kjempet frem like gode vilkår for foreldrepermisjon, like godt system på helsekontroll for barn og i tillegg ikke fått alle disse uønskede barna, som mange med tunge sosiale problemet får, så ville de nok ikke vært verst i vesten når det gjelder barnemishandling, ser jeg for meg. De har også noen av de høyeste tallene for psykiske problemer hos barn, ofte gjelder dette tilknytningspronlemer og relasjonsskader.http://www.vargas12.com/2011/barnemishandling-usa-verst-i-vesten-hvorfor/ LOL, USA svertingen din er bare latterlig Tyder vel på at du ikke har noen motargumenter mot at USA ligger langt foran Norge i fødselstall ettersom de ikke har fulgt feministenes agenda Anonymous poster hash: acadf...1f1
Yzma Skrevet 8. mars 2015 #38 Skrevet 8. mars 2015 (endret) det er selvfølgelig relevant for jeg har vansklig for å ta mennesker på alvor når de tror på schizofrene teorier som at usa står bak all ondskap i verden og at aliens hjalp nazistene slik som din vennekrets mener. Det er ikke relevant i det hele tatt. Og jeg sa aldri at jeg trodde på det, jeg vinklet det inn som 'virker som at usa står bak alt'. Jeg syntes det er interressant lesestoff men det er ikke synonymt med hva jeg tror på og ikke. Jeg leste både 'konspirasjonen' og det som virket mer som fakta. Begge sider har gode poenger, og om jeg skal trekke en god konklusjon er det viktig at jeg ser alle sider, og ikke avfeier noe som 'schizofrene teorier' uten å ha lest om emnet selv. Endret 8. mars 2015 av Gwynevere
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #39 Skrevet 8. mars 2015 Fordi kvinner har vist seg å ikke være istand til å takle et slikt ansvar, 15.000 aborter i året viser jo feks. at de ikke burde ha rett til å velge slikt selv da det vil knekke hele landet om det fødes for få barn Anonymous poster hash: acadf...1f1 Ifølge den logikken må det bli forbudt for menn å sterilisere seg. Kondom og p-piller er selvsagt også fy-fy. Bedre med flere tenåringsmødre som ender opp alene enn at fødselstallet går ned. Etter en 10-20 år får vi så en drastisk økning i ungdom som faller sammen mentalt fordi de vokste opp i hjem der de var uønsket, ikke hadde modne foreldre, ble avvist av ene forelderen og i det hele tatt. Uansett er det ikke mulighet til abort som reduserer folketallet, det er holdninger til å ha barn. Når du får en økende andel som innser at å få barn ikke er meningen med livet, at det å skape en eksistens ikke er bare bare, så synker fødelstallet. Når jeg leser innlegg fra sånne som deg, så bekrefter det min avgjørelse av å ikke få barn i denne galne verdenen. Andre får få sine barn som må leve med de greiene du kommer til å avle frem. Anonymous poster hash: 6b349...b68
Example Skrevet 8. mars 2015 #40 Skrevet 8. mars 2015 det er ikke noe tvil om at dagens system favoriserer menn. så det vi kan gjøre er å forandre det, for vet du hva? kvinner er de som gjør det beste på skolene idag. hunnkjønn er de som gjør det beste i alle akedemiske kretser så den naturlige utviklingen er at menn må vike plass for kvinner ettersom vi ikke greier holde følge. Hva er det med systemet som favoriserer menn i dagens Norge? Hvilke rettigheter er det menn har som kvinner ikke har? Menn må vike plass for kvinner, hørt sånt tull. Hva man oppnår, bør være uavhengig av kjønn. Om jeg og kvinne har gjort det like bra på skolen, har like kvalifikasjoner og søker samme jobb, så er det tulllete om at grunnen til at valget skal falle på henne fordi hun er kvinne. Ingen kan noe for hvilket kjønn de er fra, og det er heller ingenting som tilsier at hun har jobbet hardere enn meg for å komme dit man har kommet. Dere "superfeminister" (vet ikke hva jeg skal kalle dere) er med å skape en utvikling som gir fordeler til det ene kjønnet, og det har ingenting med likestilling å gjøre. Norske menn flest ser ikke ned på kvinner, eller har noe forakt overhodet. Ved å fortsette å presse på for fordeler vil man dessverre skape et slikt bilde i mange menns hoder. Litt som muslimer sliter med problemet at noen er ekstreme, så finnes det en del som drar alle under en kam. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå