Gå til innhold

Snufsing og harking

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Min sønn på 4,5 år snufser og harker så mye; han gjør det hele året. Er det noen her som har vært borti det samme, bør en gå til lege?

• 5 år senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er fire år siden denne ble postet.. lurte på om du har funnet noe ut av snufsingen? Jeg sliter utrolig mye med dette problemet selv, og dette har jeg gjort i to år. Jeg har støvellergi, men er usikker på om snufsingen kommer av dette. vet noen om noen hjelpemidler som fungerer mot konstant snufsing ?? begynner å bli desperat.. er så utrolig lei av det, pluss at det er utrolig flaut å sitte slik i bla. klasserommet.

jente, 16.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er fire år siden denne ble postet.. lurte på om du har funnet noe ut av snufsingen? Jeg sliter utrolig mye med dette problemet selv, og dette har jeg gjort i to år. Jeg har støvellergi, men er usikker på om snufsingen kommer av dette. vet noen om noen hjelpemidler som fungerer mot konstant snufsing ?? begynner å bli desperat.. er så utrolig lei av det, pluss at det er utrolig flaut å sitte slik i bla. klasserommet.

jente, 16.

Regner med at matte ikkje er ditt sterkeste fag? Tråden blei postet i 2004, nå er det 2010. Det er faktisk 6 år det, ikkje fire.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...