Gå til innhold

Hvilken nettbutikk i Norge liker du best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes utvalget nettbutikker i Norge er brutalt dårlig. Junkyard er den eneste nettbutikken jeg liker. Hadde ønsket vi kunne hatt en ren Adidas nettbutikk.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Måtte sjekke Junkyard litt raskt nå. Syntes det var litt ufeminine klær, men kanskje har de noen bra merker. Over nett har det blitt litt Zalando, Nelly, Bootzt og Bubbleroom. Det er jo Miinto også, men synes de er så overpriset.

Anonymous poster hash: 78270...878
Skrevet

Jeg handler mye vanlige klær og finklær hos Zalando og Nelly, og liker sidene deres veldig godt.. Enkle og greie og god oppbygning :) og gode tilbud ofte selvfølgelig! Treningsklær osv. handler jeg hos Aktiv Hobby, de er så kjekke fordi de har hundeutstyr også så jeg handler til bikkja med det samme :D

Skrevet

Handler ikke så mye på nettet, men av norske sider jeg har bestilt fra liker jeg nelly best. Det er fordi de har bilder av klærne på en modell, lettere å forestille seg hvordan klærne vil sitte da synes jeg:)

Gjest Vampen
Skrevet

Måtte sjekke Junkyard litt raskt nå. Syntes det var litt ufeminine klær, men kanskje har de noen bra merker. Over nett har det blitt litt Zalando, Nelly, Bootzt og Bubbleroom. Det er jo Miinto også, men synes de er så overpriset.

Miinto er ikke en butikk, men mange små "fysiske" butikker, som selger under plattformen Miinto. Det betyr at man kan finne en vare til flere forskjellige priser. Om man leter litt, så finner man mange gode priser innimellom de stive. :)

Og til topic, Boozt og Miinto er nok favorittene.

Skrevet

Jeg liker Miinto, for der finner man alle disse småbutikkene som ikke har alt som "alle" har, men som har nettopp det som ikke alle har. Det er uendelig kjedelig med Cubus, HM, Lindex og Kappahl, som er de butikkene som finnes her omkring.

Miinto er også en mulighet for disse småbutikkene til å kunne overleve i konkurransen fra de store kjedene. Jeg så nettopp at en av lokalbutikkene her på mitt lille tettsted i Nord har varene sine på Miinto. Så nå ser jeg vareutvalget deres der, også går jeg dit og prøver (kjøper) det jeg er interessert i.

Jeg bruker også Zalando til klær/sko og Brandos til sko.

AnonymBruker
Skrevet

Ellos

Anonymous poster hash: 9dd7b...208

Skrevet

Liker klærne på H&M sin nettbutikk jeg :tunge1:

Gjest The damned
Skrevet (endret)

Liker Zalando jeg. De har alt der egentlig, og jeg er jo veldig fornøyd når jeg kan finne bukser og sko i en litt større/lengre størrelse/lengde som er fine og i et større utvalg enn det man vanligvis finner.

I tillegg har de bilder av klærne på en modell, og det er litt viktig synes jeg.

HM er jo greit også, men det er fordi jeg bor et lite stykke fra en fysisk butikk.

Endret av The damned
Skrevet

Miinto er ikke en butikk, men mange små "fysiske" butikker, som selger under plattformen Miinto. Det betyr at man kan finne en vare til flere forskjellige priser. Om man leter litt, så finner man mange gode priser innimellom de stive. :)

Og til topic, Boozt og Miinto er nok favorittene.

Jeg har faktisk opplevd at på Miinto kan man få varen billigere direkte hos butikken, dersom de har nettbutikk. Sannsynligvis fordi de oppdaterer sine egne sider oftere enn den de har hos Miinto.

Skrevet

Ren Adidas butikk hadde vært noe det.

• Liker 1
Skrevet

Ja, men er det ikke noen som vet om noen litt "gjemte" nettbutikker? Zalando, HM, Nelly osv er boring. Dessuten kan jeg bare dra til byen om jeg vil ha den slags klær. Bor på en relativt liten plass så har ikke butikker som swag, urban osv. Ingen som vet om noen slike butikker på nett? ikke urban da, den vet jeg om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...