Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 29år og har 1.3m i formue. Er dette lite, mye eller helt normalt? Har ikke arvet noe, men har hatt veldig flaks med salg av ting. 900.000kr i hus og 400.000kr på sparekonto.

Føler ikke det er stort når det kommer til oslo og stavanger folk. Føler liksom ikke ting er bra nok.

Anonymous poster hash: e3f1b...884
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt fint :) Heller bra enn dårlig!

Skrevet

Er ganske bra :) Greit med litt sparepenger, særlig om en vil ha bolig som er nedbetalt! :)

AnonymBruker
Skrevet

Tja, litt i minste laget, alderen tatt i betraktning. Men så er jeg fra Stavanger og der har de fleste endel mer i formue.

Jeg for min del har en nedbetalt bolig verdt 6,8 mill., 540.000 plassert i banken, og 370.000 i fond.

Ja, også har jeg en ganske ny Audi - gjeldfri, selvsagt.

Anonymous poster hash: 33637...af1
Skrevet

For en på 29 år som ikke har arvet eller fått noe så er det veldig bra uansett hvor i landet du bor.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi klapper for deg alle mann, Ts.

Anonymous poster hash: d18bd...a93

Skrevet

Jeg har mer enn deg, har aldri fått noen form for økonomisk hjelp. Syns du er flink lell asså :)

AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke studielån? Har du betalt ned eller aldri tatt opp i utgangspunktet?

Anonymous poster hash: 488a9...a52
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 29år og har 1.3m i formue. Er dette lite, mye eller helt normalt? Har ikke arvet noe, men har hatt veldig flaks med salg av ting. 900.000kr i hus og 400.000kr på sparekonto.

Føler ikke det er stort når det kommer til oslo og stavanger folk. Føler liksom ikke ting er bra nok.

Anonymous poster hash: e3f1b...884

Har huset ditt ligningsverdi på 900 000?

Anonymous poster hash: bdf46...455

Skrevet

Har huset ditt ligningsverdi på 900 000?

Leser det som at huset har en salgsverdi som er 900 000, høyere enn lånet hans. Ligningsverdi har ingenting med reell verdi å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Leser det som at huset har en salgsverdi som er 900 000, høyere enn lånet hans. Ligningsverdi har ingenting med reell verdi å gjøre.

Når man snakker om formue er det jo ligningsverdi som gjelder.

Skrevet

Når man snakker om formue er det jo ligningsverdi som gjelder.

Ligningsmessig formue ja. For menigmann blir den realistiske formuen betydelig høyere enn den som står oppført i ligninga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...