AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Hei! Jeg skal på date om noen uker med en gutt jeg liker sinnsjukt godt. Dette på hans initiativ altså, utrolig koselig!! Vi har vært på et par "hjemmedates" tidligere, men det er lenge siden. Det var både pinlig og hyggelig. Vi har nå tatt opp tråden igjen, utrolig hyggelig. Hvordan liker dere gutter å bli flørtet med? Kan jeg ta på han litt? Eventuelt reise meg opp å holde rundt han når feks skal noe i rommet? Sette meg på fanget hans? Liker dere det? Si at han er så søt når han smiler? Vil ikke risikere å skremme han bort. Og hva slags spennende samtaleemner skal vi snakke om? Har lyst til å stille han noen "dypere" spørsmål, og bli bedre kjent med han. Ikke kun overflatisk pjatt. Og er det lov av meg å medbringe en flaske vin, eller blir det rart? Tusen takk for alle innspill! Vi er begge 20 og 21 år, hvor han er litt beskjeden men samtidig litt cocky, haha! Han er litt uerfaren med jenter, og er en fyr som man må sparke litt i ræven Fortell gjerne om noen vellyket dates Anonymous poster hash: f91f0...5e5
Gakkepus Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Tror ikke du bør planlegge så mye som du gjør. Bare vær deg selv og gjør det, som er naturlig for deg. Det er vanskelig å si hva det er han liker eller ikke liker. Det verste er hvis han merker, at det du gjør, er øvd inn. Sitter du ved siden av han og har lyst til å holde han i hånda, så gjør du det. Når det kommer til samtaleemner, såkalte dypere temaer kommer med tiden. La det kommer naturlig. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Takk for svar! Er redd hvis jeg ikke klarer vinkle samtalen inn på noe dypere, at han vil synes at jeg er kjedelig… :/ Dette er 3. gangen vi treffes - kan jeg ta med en flaske vin til han som vi eventuelt deler? Anonymous poster hash: f91f0...5e5
Gakkepus Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 Det er nå dere blir bedre kjent med hverandre,en samtale må holdes av begge, så ikke ha det ansvaret av å vinkle samtalen inn på noe dypere. Er det noe å snakke om, og dere har en god kjemi, så kommer det helt garantert av seg selv. Ja, hvorfor ikke, ta gjerne med vin, øl eller hva dere foretrekker. Ikke noe galt med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå