Gå til innhold

Hvordan fjerne inngrodd fett fra flisene ved komfyren?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Flisene og den ene malte veggen ved komfyren, er inngrodd av fett. Har prøvd å bruke både jiff kjøkken spray og kraftvask (spesialmiddel. til svært fettede flater, kjøpt i malebutikk), men ingen av produktene fikk til å fjerne fett flekkene.

VIl sammenligne fettflekkene med fludrit som sitter på vindu. Små sprutflekker som er svært seige og harde, og som er helt umulig å fjerne med det jeg har brukt til nå. Er det noen som har et godt tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jif universal (?), Jif sprayflaske med grønt innhold. Den tar det meste, mener vi brukte den rundt komfyren da vi flyttet fra hybelen.

Sprøyta godt på, og gnikket skikkelig, må innrømme at det var Ordensmannen som tilslutt fikk det vekk :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk! :)

Fettet satt kanskje ikke like lenge på deres vegger, som her. Misstenker at det fettet har sittet i mange år. Dette har tidlieger vært en utleie leilighet, og som vi vet tar folk ikke like godt vare på det de leier som de eier.

Det jeg prøver å si, er at de som bodde her før antagelig ikke brydd seg videre om dette. Får se om jeg finner et vidundermiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

dette virker

kjøp mr muscle ovnsrens tar inngrod fett både inni og oppå komfyr vifte og på sidene og flisene bak komfyr.vidundermiddel husk bruk hansker

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...