AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Nei, jeg er ikke gravid. Nå har jeg gått å vært småkvalm i et par uker, er rett og slett lei! Har liten matlyst, men spiser for det ellers blir det enda verre. Har ikke begynt på noen nye medisiner. Det eneste jeg kan komme på som lager denne kvalmen er Evra plasteret jeg bruker (P-plaster). Men det har jeg brukt i 2 år og aldri vært kvalm av det før. I pakningsvedlegget står det at de vanligste bivirkningene (som bla er kvalme) går over etter 3 mnd bruk. Litt rart at jeg da skulle få bivirkninger nå vel? Anonymous poster hash: 58398...275
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 Har du ingen andre symptomer? Kvalme kan ha mange årsaker. Er du helt fin i mage, hodet og ellers? Ikke stresset, ingen diare, ikke hodepine, ikke dårlig kosthold, ikke begynt med en ny tannkrem eller en ny matvare eller drikke? Anonymous poster hash: dc6a1...2ca 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Ingen hodepine, magen er normal, spiser som vanlig. Er ikke stresset. Selv tannkremen er den samme gamle Jeg synes det er rart. Kvalmen er ikke så ille at jeg tror jeg skal kaste opp, men plagsom. Skal prøve å slutte med p-plasteret når denne perioden er over. Kan ikke forstå hva annet det kan være. Anonymous poster hash: 58398...275
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå