AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #21 Skrevet 8. mars 2015 Tror det kommer med alderen hvordan man pleier vennskapene sine. Og hvordan ens venner er og hvem man selv er. Mine venner og jeg har alltid hatt et slikt vennskap der vi ikke må finne på noe sammen hver uke. Noen ganger kan det gå måneder imellom hver gang vi gjør noe sammen. Ingen sure miner, ikke noe press. Fortsatt glade for å tilbringe tid sammen. Anonymous poster hash: 814d1...13d 2
Frøken askepott Skrevet 8. mars 2015 #22 Skrevet 8. mars 2015 Synes det er kjekt å dra på byn med venninner, men kan være litt slitsomt å dra med bare single venninner som bare skal sjekke mannfolkfolk og bli med dagens erobring på nach og vil ha deg med på slepet den slags for vil ikke dra alene..som regel så har de en kompis som også er ute etter et ligg..selv om man gir beskjed om at man ikke er interessert så stopper det ikke dem..blir bare mer interesser.. Hørtes kanskje litt teit ut, men noen ganger kan det være likså kjekt å bare ha en venninnekveld hjemme med god mat og drikke og heller gå på den lokalepuben i stedet :-)
Zienna Skrevet 8. mars 2015 #23 Skrevet 8. mars 2015 Kan da fint finne på ting med venner uten å måtte dra ut på byen i helga vel.. Selvfølgelig!
Zienna Skrevet 8. mars 2015 #24 Skrevet 8. mars 2015 Det står ingen steder i innlegget at hu ikke er med venner da, bare at hu ikke er så keen på byen hver helg. Jeg er ytterst sjeldent ute på byen med venner, men vi møtes for å trene, gå på kafè, konsert, lage og spise middag sammen.. Masse annet man kan gjøre! Mulig jeg misforsto, men at hun skrev at det var hyggelig å gå ut med venninne i blant, oppfattet jeg som at de gjerne ville ha henne med ut på byen. Selvfølgelig kan man gjøre mye sammen med venninner, men i hvert fall var (og er) det slik i min venninnegjeng at vi også har oss en skikkelig damefest i blant. Det er sunt for gode vennskap
Zienna Skrevet 8. mars 2015 #25 Skrevet 8. mars 2015 Tuller du her? Og du er liksom "bestemor"? Slik som du skriver og beklager deg i tråden under familie og barn. Du høres mer ut som en fjortis på meg med dette innlegget her.Anonymous poster hash: c3364...a30 Trodde du at bestemødre satt hjemme med strikketøy og radiobingo når de ikke sitter barnevakt?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #26 Skrevet 8. mars 2015 Jeg var veldig glad i å gå ut ved hver mulige anledning frem til jeg var 20, etter det har jeg ikke vært spesielt glad i det der med fyll og byturer, så for meg har det ikke blitt noen forandring etter at jeg fikk meg kjæreste. Kjæresten har heller ikke vært en som flyr på byen hver eneste helg, da han setter trening og kosthold ganske høyt. Så vi finner ofte på andre ting i helgene, sammen. Det som irriterer meg noe grenseløst er han ene kameraten hans som uten unntak ringer og sender meldinger HVER bidige lørdag, og skal dra han med ut. Han gir seg ikke før han får kontakt, og når han får kontakt er han ufin hvis han får nei: "buuh, pussywhipped" "går det an å bli mer tøffel eller?" Han er flink til å pleie vennskapet ellers. For min del må han gjerne gå ut, men han vil ikke. Vanskelig for kameraten å forstå at når man nærmer seg 30 er det mange som har sett seg ganske ferdig med fyll og fanteri hver helg... Anonymous poster hash: 43516...fc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå