Gå til innhold

Merkelig smak av underlivet etter Dalacin-kur!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har gått på Dalacin-kur i 3 dager nå, og underlivet er friskt og har det fint :) Dette tenkte jeg at jeg skulle feire med deilig sex! Hehe. Vi hadde altså sex, og jeg skulle utføre oralsex på han. Det smakte jo gift! Eller som andre har sagt, jif-spray! Hvor lenge kommer dette til å vare? Noen som vet?

Hadde satt stor pris på svar! :)

Anonymous poster hash: 37c3d...3c6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

han smaker gift etter du har gått på dalacin?? Eller at du smaker gift nedentil?? Den som går på kur lukter ofte litt "medisin" gjerne et par dager etterpå og. Smør deg med tålmodighet.

AnonymBruker
Skrevet

han smaker gift etter du har gått på dalacin?? Eller at du smaker gift nedentil?? Den som går på kur lukter ofte litt "medisin" gjerne et par dager etterpå og. Smør deg med tålmodighet.

Les hva hun har skrevet.... Ja hun gikk på den der daklasin de hadde sex, han fikk det på staken sin siden hun hadde det i dåsa og hun utførte oralsex på han og fikk da smurningen i flabben.

Anonymous poster hash: f6e58...ae3

• Liker 4
Skrevet

Les hva hun har skrevet.... Ja hun gikk på den der daklasin de hadde sex, han fikk det på staken sin siden hun hadde det i dåsa og hun utførte oralsex på han og fikk da smurningen i flabben.

Må da være lov å spørre davel når man skriver utydelig! Gaad for en surmule... :skratte:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det vagitorier du har tatt? I såfall så står det vel at man skal vente med sex i 72 timer etter siste dose.

Anonymous poster hash: 4077d...12f

AnonymBruker
Skrevet

Diflucan gir en annen bakterieflora i bla skjeden. I tillegg vil alle medisiner gi en annen lukt/smak på avføring/urin/ div sekret bla fra skjeden. Men i forskjellig grad.

Anonymous poster hash: eb336...291
Skrevet

"daklasin"? Jeg forstår at det kan være lett å høre feil når noen sier det muntlig, men altså når det står skrevet så må det da gå an å skrive ordet riktig... :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Diflucan gir en annen bakterieflora i bla skjeden. I tillegg vil alle medisiner gi en annen lukt/smak på avføring/urin/ div sekret bla fra skjeden. Men i forskjellig grad.

Dalacin. Ikke diflucan. Det er to vidt forskjellige legemidler.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dalacin. Ikke diflucan. Det er to vidt forskjellige legemidler.

Unnskyld, var for kjapp der ser jeg.

Når det gjelder Dalacin er det enda mer naturlig siden det er et antibiotikum. Det setter lukt på det meste som kommer ut av kroppen. I tillegg kan det gi soppinfeksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...