Gå til innhold

Drittlei av alle som skriver: "Dette er en trolletråd", "du må være et troll" "troll".

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler det er jævlig unødvendig når man kommer med seriøse bekymringer og lurer på om flere har vært i lignende situasjoner og spør etter tips til hva man kan gjøre, så driver folk å kommenterer "troll", " du må være et troll" osv. det får da være måte på. Synes de der "troll"-kommentarene begynner å ta helt overhånd. Jeg spurte i en tråd om flere hadde fått en merkelig og urolig syklus etter P-pillebruk, for etter jeg sluttet på p-pillene vet jeg aldri når jeg får mens lenger eller hvor lenge det varer. Og da var det selvfølgelig to som måtte kommentere at det måtte være en trolletråd og en skrev bare troll...

herregud da, skjærp dere!

Anonymous poster hash: 7950e...ba9
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er du et troll? (Seriøst, du ba om den der :P)

Endret av AndreasBR
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig!

Det er ofte når noen skriver om ting som er litt uvanlig og kanskje ekstremt, så blir man med en gang anklaget for å være troll. Veldig irriterende.

"Dette kan da ikke være sant. Du må være troll!" :roll:

Anonymous poster hash: e35f0...573

• Liker 2
Skrevet

Det er vel sagt at man helst bør rapportere dersom man mistenker troling, ikke skrive det i tråden.. tydligvis mange som fortsatt må skrive det da..

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel sagt at man helst bør rapportere dersom man mistenker troling, ikke skrive det i tråden.. tydligvis mange som fortsatt må skrive det da..

ble litt interessert i hva slags bilde du har? er det en baby som kommer ut av en vulkan? lol!

Anonymous poster hash: 7c93a...55a

Skrevet

ble litt interessert i hva slags bilde du har? er det en baby som kommer ut av en vulkan? lol!

Anonymous poster hash: 7c93a...55a

En fødekake. eller som jeg liker å kalle det, morkake.

Skrevet

Det er irriterende ja. En annen ting er også dem som liksom vet hvem du er og hva slags status du har osv. Kun pga. en mening i en sak. Disse er mer irriterende en dem som hyler troll spør du meg.

AnonymBruker
Skrevet

Det er irriterende ja. En annen ting er også dem som liksom vet hvem du er og hva slags status du har osv. Kun pga. en mening i en sak. Disse er mer irriterende en dem som hyler troll spør du meg.

By the way, du var frekk mot meg tirsdag denne uken kl 19:58. Jeg ble ganske lei meg, så tenk litt over før du poster!

Anonymous poster hash: d48de...fdb

• Liker 1
Skrevet

By the way, du var frekk mot meg tirsdag denne uken kl 19:58. Jeg ble ganske lei meg, så tenk litt over før du poster!

Anonymous poster hash: d48de...fdb

Aner ikke hvem du er, for meg er alle som poster som anonym den samme. Aner ikke vitsen med slik posting. Så derfor vanskelig å vite hva jeg skrev og hvorfor. Om jeg var urettferdig beklager jeg. Men vi er alle noen rasshull på slike forum, jeg er ikke noe bedre en andre. Men få innrømmer at dem er og ennå færre beklager seg.

• Liker 1
Skrevet

Er du et troll? (Seriøst, du ba om den der :P)

Hoho, nå var du morsom, ja. Alltid kjekt med forutsigbar humor.

• Liker 1
Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

Dette er jeg enig i.

Skrevet

Føler det er jævlig unødvendig når man kommer med seriøse bekymringer og lurer på om flere har vært i lignende situasjoner og spør etter tips til hva man kan gjøre, så driver folk å kommenterer "troll", " du må være et troll" osv. det får da være måte på. Synes de der "troll"-kommentarene begynner å ta helt overhånd. Jeg spurte i en tråd om flere hadde fått en merkelig og urolig syklus etter P-pillebruk, for etter jeg sluttet på p-pillene vet jeg aldri når jeg får mens lenger eller hvor lenge det varer. Og da var det selvfølgelig to som måtte kommentere at det måtte være en trolletråd og en skrev bare troll...

herregud da, skjærp dere!

Anonymous poster hash: 7950e...ba9

Det er jo akkurat det. Det er ikke seriøse bekymringer.

Man kan jo merke når ting bare er sprøyt.

Skrevet

Dette er jeg enig i.

Det er fint og jeg skal være den første til å si at jeg gjorde dette mot deg. Så jeg legger meg flat for kritikk.

Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

Det er fint og jeg skal være den første til å si at jeg gjorde dette mot deg. Så jeg legger meg flat for kritikk.

Jeg vuderte om jeg skulle minne deg på det. Men så bestemte jeg meg for å la være. Siden jeg har helt sikkert gjort det samme.

Skrevet

Jeg vuderte om jeg skulle minne deg på det. Men så bestemte jeg meg for å la være. Siden jeg har helt sikkert gjort det samme.

Ingen er feilfrie, men det handler om å være bevist sin egen adferd og voksen nok til og beklage seg.

Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

Ingen er feilfrie, men det handler om å være bevist sin egen adferd og voksen nok til og beklage seg.

Sant

AnonymBruker
Skrevet

En fødekake. eller som jeg liker å kalle det, morkake.

:kvalm:

Anonymous poster hash: 32e8f...0e8

Skrevet

:kvalm:

Anonymous poster hash: 32e8f...0e8

:daane:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...