AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Jeg har forstått tydelig de siste årene at jeg ikke er noe forhold menneske. Jeg er 27 år og har vært i 1 forhold...jeg får det bare ikke til. Jeg er på dater med gutter, men så dabber det bare av, eller jeg hører ikke noe mer. Jeg forstår bare ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Joda, det er gutter som prøver seg på byn de få gangene jeg er ute, så det er ikke sånn at jeg sitter i et hjørne med steinansikt. Jeg er sprudlende og glad, og liker å være med mennesker. Det har kun blitt 2-3 dater med hver, også har de funnet seg kjæreste etterpå. Jeg begynner å bli ganske lei dette her..jeg er ikke desperat heller, men nå har jeg vært singel 2,5 år, og det hadde vært greit å finne noen..Anonymous poster hash: abc1f...b53
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Hva tror du er grunnen til at det ikke fungerer da? Tør du å være deg selv mens du dager eller gjør du deg til og prøver å være en annen? Kanskje du fremstår som klengete/desperat eller uinteressert? Går du kun etter de kjekkeste gutta som uansett ikke vil ha dame? Trenger litt mer info her Anonymous poster hash: 3f23b...e10
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Hva tror du er grunnen til at det ikke fungerer da? Tør du å være deg selv mens du dager eller gjør du deg til og prøver å være en annen? Kanskje du fremstår som klengete/desperat eller uinteressert? Går du kun etter de kjekkeste gutta som uansett ikke vil ha dame? Trenger litt mer info her Anonymous poster hash: 3f23b...e10 Mens du dater*Anonymous poster hash: 3f23b...e10
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 Alle datene jeg ikke vil ta videre har hatt en ting til felles. De er egoistiske, de ønsker meg i dems liv for at DE skal ha det bedre med seg selv. Ubevist har jeg kun gått videre med de som allt har det bra med seg selv og livet som singel. De merker man genuint verdseter ditt nærhver av felles glede ikke for å kun tilfredstille sitt eget behov. Behøver ikke gjelde deg, men noe å tenke på. En kjæreste er for meg en som jeg kan glede, ikke en som skal glede meg. Når det er gjensidig så er et forhold vansklig å unngå. Anonymous poster hash: 31593...c92 2
Summers Skrevet 8. mars 2015 #5 Skrevet 8. mars 2015 (endret) Vurdert å spørre noen som både kjenner deg og kan være ærlig på hvorfor du er singel? Endret 8. mars 2015 av Summers
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #6 Skrevet 8. mars 2015 Kaver du for å finne deg en? Det er lett å merke på mennesker som er for ivrige, det kan lett bli for mye. Jeg er gammel nok til å være din mor, så vi tilhører forskjellige generasjoner som gjør ting forskjellig. Men jeg registrerer at det er mange (ikke bare du min venn ) som sliter med å få seg en partner, og at årene går uten at den rette dukker opp. Kan det ligge noe her, altså at det på en måte har blitt vanskeligere å finne seg den rette? Eller kan det være at kravene til en partner er for høye? Noen ganger virker det som om at det er mest stas å få vist fram et godt utseende på partneren, enn gode egenskaper (langt i fra alle!). Det er egenskapene dere har bruk for hos et annet menneske, utseende vil forfalle . Jeg ønsker deg lykke til som singel (og når du har bestemt deg for et liv som singel kommer det nok til å dukke opp en bra kandidat ). Anonymous poster hash: 85e2a...3d0
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #7 Skrevet 8. mars 2015 Ikke gi opp, ikke senk kravene dine. Du er perfekt som du er, og før du vet ordet av det møter du din drømmeprins :):) Anonymous poster hash: 4acc9...aac
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #8 Skrevet 8. mars 2015 Jeg har forstått tydelig de siste årene at jeg ikke er noe forhold menneske. Jeg er 27 år og har vært i 1 forhold...jeg får det bare ikke til. Jeg er på dater med gutter, men så dabber det bare av, eller jeg hører ikke noe mer. Jeg forstår bare ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Joda, det er gutter som prøver seg på byn de få gangene jeg er ute, så det er ikke sånn at jeg sitter i et hjørne med steinansikt. Jeg er sprudlende og glad, og liker å være med mennesker. Det har kun blitt 2-3 dater med hver, også har de funnet seg kjæreste etterpå. Jeg begynner å bli ganske lei dette her..jeg er ikke desperat heller, men nå har jeg vært singel 2,5 år, og det hadde vært greit å finne noen..Anonymous poster hash: abc1f...b53 Jeg har vanskeligheter med å finne jenter interesanne ganske enkelt fordi de ikke er noe spennende eller har definert seg selv. Har de i det hele tatt en hobby ? - noe de har investert tusenvis av timer på å bli gode i noe ? Spessielt når de er over 25år ..vet ikke om det gjelder deg men det er grunnen jeg ikke husker forskjellen på mange ihvertfall. Anonymous poster hash: e7761...76f
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #9 Skrevet 8. mars 2015 Ikke gi opp, ikke senk kravene dine. Du er perfekt som du er, og før du vet ordet av det møter du din drømmeprins :) :) Anonymous poster hash: 4acc9...aac Det der er så *mainstream* og trist å lese at jeg blir litt kvalm faktisk...som tatt ut av en eventyrbok fra 3klasse. Anonymous poster hash: e7761...76f 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #10 Skrevet 8. mars 2015 Jeg har vanskeligheter med å finne jenter interesanne ganske enkelt fordi de ikke er noe spennende eller har definert seg selv. Har de i det hele tatt en hobby ? - noe de har investert tusenvis av timer på å bli gode i noe ? Spessielt når de er over 25år ..vet ikke om det gjelder deg men det er grunnen jeg ikke husker forskjellen på mange ihvertfall. Anonymous poster hash: e7761...76f Signerer denne. Det beste er når jenter selv hater gutter som gamer og sløser tid, men hovedinteressen deres er å se på Netflix. Hvordan er dette noe bedre eller gjør dem noe mer spennende? I USA er det et uttrykk som heter "basic bitches", altså at alle er helt like. Jeg skyr slike jenter selv. Anonymous poster hash: 4acc9...aac 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #11 Skrevet 8. mars 2015 Signerer denne. Det beste er når jenter selv hater gutter som gamer og sløser tid, men hovedinteressen deres er å se på Netflix. Hvordan er dette noe bedre eller gjør dem noe mer spennende? I USA er det et uttrykk som heter "basic bitches", altså at alle er helt like. Jeg skyr slike jenter selv. Anonymous poster hash: 4acc9...aac Men hvorfor må de ha en hobby som de er spesielt gode i for å kunne finne seg en partner? Hvorfor blir de bedre mennesker av det? Og du, for alle "basic bitches" finnes det minst 10 "basic dickheads"..bare en digresjon.. Anonymous poster hash: adbd9...9a7 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #12 Skrevet 8. mars 2015 Men hvorfor må de ha en hobby som de er spesielt gode i for å kunne finne seg en partner? Hvorfor blir de bedre mennesker av det? Og du, for alle "basic bitches" finnes det minst 10 "basic dickheads"..bare en digresjon.. Anonymous poster hash: adbd9...9a7 Jeg vet allerede at menn alle er like for kvinnfolk. Men jeg påpeker bare at mange damer forventer eller krever at mannen skal være spesiell, uten å være spesiell selv. Hvis dama ikke skiller seg ut eller har noe hun brenner for, hvorfor skal da en oppegående fyr som faktisk har noe han brenner for, faktisk gidde å velge henne? Når man har horder på horder av damer som lever zombietilværelser, hvor spennende er det å bli sammen med disse? Jeg påpeker bare dobbeltmoralen damer har når det kommer til hvor interessante de forventer partneren skal være. Anonymous poster hash: 4acc9...aac 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #13 Skrevet 8. mars 2015 Men hvorfor må de ha en hobby som de er spesielt gode i for å kunne finne seg en partner? Hvorfor blir de bedre mennesker av det? Anonymous poster hash: adbd9...9a7 Fordi da finner de selv ut hvem de er, finne sin egen identitet ...samt de får en helt annen selvtillit og har lært å sette seg utviklingsmål. Anonymous poster hash: e7761...76f
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #14 Skrevet 8. mars 2015 Menn vil ikke ha forhold, de vil bare ligge rundt. Er bare å holde seg unna Er mange søte hunder og katter på finn.no som er mer interessante som selskap enn en mann som bare kommer til å være utro eller dumpe deg. Anonymous poster hash: 4d9a1...3cc 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #15 Skrevet 8. mars 2015 Menn vil ikke ha forhold, de vil bare ligge rundt. Er bare å holde seg unna Er mange søte hunder og katter på finn.no som er mer interessante som selskap enn en mann som bare kommer til å være utro eller dumpe deg. Anonymous poster hash: 4d9a1...3cc Skal forklare deg hvorfor du tenker sånn: Mann finner dame. Mann liker dame. Mann blir kjent med dame. Mann utvikler forhold med dame. Mann har sex med dame. Mann finner ut at dame ikke er så interessant alikevel. Mann finner ut at dame ikke er til å satse på. Mann slår opp med dame. Dame føler seg brukt. Dette er grunner til at ekteskap før i tiden var bedre for damer. Menn hadde ikke noe annet valg enn å velge en dame og bli. Damer visste de hadde en mann og hadde ikke erfart noe bedre, så de visste ikke bedre. Det at menn ikke hadde erfaring var også bra, og de var fornøyd med den dama han hadde. Dessuten var det vanskeligere å komme i kontakt med andre potensielle damer å gifte seg med, nå som verden har blitt enda lettere å reise rundt i, så er det også lettere å finne nye partnere. Anonymous poster hash: 4acc9...aac
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #16 Skrevet 9. mars 2015 Hva tror du er grunnen til at det ikke fungerer da? Tør du å være deg selv mens du dager eller gjør du deg til og prøver å være en annen? Kanskje du fremstår som klengete/desperat eller uinteressert? Går du kun etter de kjekkeste gutta som uansett ikke vil ha dame? Trenger litt mer info her Anonymous poster hash: 3f23b...e10 Jeg var sjenert og beskjeden før i starten, men jeg har egentlig forstått at jeg ikke kommer noen vei med det, så jeg har faktisk forandret meg og gått langt utenfor komfortsonen min. Jeg har jo guttevenner som har blitt forelsket i meg, og jeg tror nok at det beste hadde vært å bli venner med gutter først, også at det hadde utviklet seg. Men jeg vet ikke, gutter som jeg blir kjent med starter å flørte også blir det dater av det, ogsååå går det ikke.. Jeg er langt fra desperat, jeg tar det egentlig ganske rolig, samtidig som jeg viser at jeg er interessert..jeg går heller ikke automatisk etter de kjekkeste guttene, jeg liker gutter som er snill og har humor. TsAnonymous poster hash: abc1f...b53
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #17 Skrevet 9. mars 2015 Vurdert å spørre noen som både kjenner deg og kan være ærlig på hvorfor du er singel? Ja, jeg har spurt venninner og min egen søster som kjenner meg godt, til og med guttevenner har jeg spurt. De forstår det heller ikke...men det har gjerne med at jeg klarer å slappe mer av med venner og familie enn med gutter som jeg dater, også trenger jeg gjerne tid for å klare å slappe av, noe som ikke er nok etter 2-3 dater.. TsAnonymous poster hash: abc1f...b53
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #18 Skrevet 9. mars 2015 Kaver du for å finne deg en? Det er lett å merke på mennesker som er for ivrige, det kan lett bli for mye. Jeg er gammel nok til å være din mor, så vi tilhører forskjellige generasjoner som gjør ting forskjellig. Men jeg registrerer at det er mange (ikke bare du min venn ) som sliter med å få seg en partner, og at årene går uten at den rette dukker opp. Kan det ligge noe her, altså at det på en måte har blitt vanskeligere å finne seg den rette? Eller kan det være at kravene til en partner er for høye? Noen ganger virker det som om at det er mest stas å få vist fram et godt utseende på partneren, enn gode egenskaper (langt i fra alle!). Det er egenskapene dere har bruk for hos et annet menneske, utseende vil forfalle . Jeg ønsker deg lykke til som singel (og når du har bestemt deg for et liv som singel kommer det nok til å dukke opp en bra kandidat ).Anonymous poster hash: 85e2a...3d0 Jeg kaver ikke nei..jeg er egentlig på det punktet nå at jeg ikke orker å stresse med det. Jeg dater uten å ha noen forhåpninger, fordi jeg har "lært" at det ikke kommer til å bli noe utav det alikevell..men så har jeg jo egentlig veldig lyst på noe fast.. Jeg går mer etter egenskaper enn utseende. Jeg må selvfølgelig synes at han er fin å se på, men personligheten kan gjøre en person ubeskrivelig fin i mine øyne da TsAnonymous poster hash: abc1f...b53
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #19 Skrevet 9. mars 2015 Signerer denne. Det beste er når jenter selv hater gutter som gamer og sløser tid, men hovedinteressen deres er å se på Netflix. Hvordan er dette noe bedre eller gjør dem noe mer spennende? I USA er det et uttrykk som heter "basic bitches", altså at alle er helt like. Jeg skyr slike jenter selv.Anonymous poster hash: 4acc9...aac Jeg studerer fulltid, trener og er med familie og venner. Mine hobbyer blir det jeg gjør til vanlig, fordi det er det jeg har tid til ila en dag. Jeg bruker maaaange timer på å studere, noen timer på å trene og uendelig tid på familie og venner fordi det er det jeg synes er kjekt. Jeg finner på mye forskjellig sammen med venner, men vi har ikke én hobby sammen som vi gjør. Jeg vil da heller finne en ny hobby sammen med en kjæreste som vi kan gjøre sammen, i tillegg til at jeg har mine andre ting jeg gjør sammen med mine venner, og å trene. TsAnonymous poster hash: abc1f...b53 1
sjonkelrolf Skrevet 9. mars 2015 #20 Skrevet 9. mars 2015 Ja, jeg har spurt venninner og min egen søster som kjenner meg godt, til og med guttevenner har jeg spurt. De forstår det heller ikke...men det har gjerne med at jeg klarer å slappe mer av med venner og familie enn med gutter som jeg dater, også trenger jeg gjerne tid for å klare å slappe av, noe som ikke er nok etter 2-3 dater.. TsAnonymous poster hash: abc1f...b53 Tror nok ikke de er de rette å spørre om sånt. Av og til kan det være bedre å heller spørre fremmede som ikke kjenner deg. Du får nok et mer ærlig svar da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå