Gå til innhold

Dekke til vinduer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I lokalet vårt er det mange vinduer som jeg helst vil dekke inn for å ikke få dagslys inn i rommet. Vil det skal være litt mørkt og heller bruke stearinlys og lykter.

Har noen forslag til hvordan jeg kan dekke til disse vinduene? Ikke søppelsekker :fnise:

Anonymous poster hash: 934e1...61b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mange sammenhengende vinduer? Hva med å kjøpe billig stoff på ikea. Først ett mørkt for å holde lyset ute, så ta ett mer gjennomsiktig hvitt utenpå der igjen. Blir veldig flott når en dekker til alle veggene på den måten.

Vårt bryllup er i ett samfunnshus med trevegger. Vi skal kle de med hvitt stoff, så skal jeg bestille hvite lyslenker(juletrelys) og henge utenpå for å få den koselige effekten 👍

• Liker 1
Skrevet

De er ganske sammenhengende. Typ bare en list imellom.

Smart det med sort og hvitt stoff :) Kontaktplast var litt dyrt!

Skrevet

De er ganske sammenhengende. Typ bare en list imellom.

Smart det med sort og hvitt stoff :) Kontaktplast var litt dyrt!

Dette er min inspirasjon. Du finner mye mer ved å Google litt 😊

På ebay har de mye flotte lyslenker som er hvite 😉post-88900-0-15894800-1425766027_thumb.j

• Liker 1
Skrevet

Dette er min inspirasjon. Du finner mye mer ved å Google litt

På ebay har de mye flotte lyslenker som er hvite attachicon.gifimage.jpg

Hvor kjøper du de lenkene? Ebay? Så veldig bra ut. Pinterest er min inspirasjon, er så sykt mye fint der :)

Skrevet

Ja. Fant ideen på pinterest, men fant lys på ebay. Bare søk på wedding light wall på ebay og, så finner du inspo 😊

Skal ha rocka svart hvitt bryllup, men vil prøve å skape en koselig stemning med stoff og lys, så det blir romantisk på samme tid som det er tøft 👍😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...