Gå til innhold

Til de som vil bli kvitt krøller for godt!!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

MÅ bare anbefale dette her altså..Jeg har masse hår med krøller og frizz, og har alltid brukt rettetang. Så fant jeg en annonse i en avis om en ny utglattningsmetode. Det er en metode jeg vet har vært brukt en stund i USA, har sett det på TV blant annet.

Vel, greia er at man bruker silkeproteiner og rettetang++ tilslutt har frisøren i et stoff som lukker det glatte håret inne. Nå er det noen uker siden jeg har tatt detm og håret er heelt glatt!! Det er så herlig å vaske håret og lufttørke det glatt altså:) Og prosessen sliter ikke på håret, så det ser flottere ut enn noen gang faktisk!

Det varer til håret vokser ut, da kan man gå å ta etterveksten. Det er to frisører i Norge som gjør dette hittil bare, og det er bare helt supert!! Selvfølgelig er det dyrt så det holder, men det er såå verdt det altså:) Kostet 2900 kr for skulderlangt hår.

Måtte bare anbefale dette her!! Nåhar jeg INGEN bad hair days lenger!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmmm... hørtes spennende ut.

Selv har jeg egentlig krøller men etter å ha farget og trikset og mikset med håret er strukturen liksom borte så nå har jeg vel noen slags bølger i håret.

Men vil gjerne bli kvitt de for godt også.

Hva heter frisørene da?

Og hvor holder de til?

Skrevet

Ja,det høres bra ut. Jeg tok permanent for over ett år siden og har noen krøller igjen den siste biten av håret som jeg HATER!! Enten krøller i hele håret eller ingen! Men dette høres jo helt fantastisk ut? :-)

Helt enig med henne over. Hvor får man gjort dette?Skulle nesten prøvd... Å det sliter IKKE på håret skrev du?Bra,for det er det siste jeg vil... Men hvor lenge varer dette da? Siden det koster 2900(?) må det vel vare nokså lenge....

Skrevet

Tror jeg skal ønske meg en oslotur i julegave,.... *drømme*

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg glemte at jeg hadde startet en tråd her, så kommer tilbake med svar først nå.

Det varer til håret vokser ut, uten unntak. Håret blir heeelt glatt, så man må være sikker på at man virkelig ikke vil ha krøller før man gjør det. Med engang etter man har gjort det, kan bleket hår føles noe sprøtt, men etter et par kurer er det helt glatt og skinnende igjen:)

Jeg gjorde det på Skullerud sportssenter, på hår.no. Vet ikke noen andre salonger som gjør dette enda, men frisøren der sa at stadig flere har begynt med opplæring.

Jeg anbefaler det sååå sinnsykt!! Nå har jeg bare flott hår hele tiden, men bruker ikke 1 sekund engang på å ordne det!:)

Skrevet

Du er heldig! Får se om jeg også prøver...Kommer vel litt ann på penger her,men. Er jo viktig at man har fint og sunt hår. Og hvis man får dette med denne behandlingen skal jeg jammen prøve.

Skal begynne å spare i dag...

Takk for tipset,gjest! hadde aldri hørt om dette her,jeg. Slik er det å bo på bøgda!!

Gjest Anonymous
Skrevet
Det er to frisører i Norge som gjør dette hittil bare

Dette stemmer ikke, det er flere salonger i Trondheim som gjør dette og de har ingen tilknytning til hverandre.

T.o.m. en liten salong noen mil utenfor byen og.

Da er det i alle fall flere andre steder og.

Gjest Anonymous
Skrevet

Oki. Hun frisøren sa at det bare var et par i Oslo hun visste gjorde det, med akkurat disse produktene. De er så dyre at det er få som tør å bestille i tilfelle det ikke skulle slå ann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...